plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۳۶۵۲

آغاز دور جدید حملات نیروهای اوکراینی به زاپاروژیه

ارتش روسیه در حال دفع حملات نیروهای مسلح اوکراین به بخش آرخوفسکی جبهه در زاپوروژیه است.
آغاز دور جدید حملات نیروهای اوکراینی به زاپاروژیه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ولادیمیر راگوف، رئیس جنبش عمومی محلی "ما با روسیه هستیم" در کانال تلگرامی گفت: ارتش روسیه در حال دفع حمله جدید نیروهای مسلح اوکراین به بخش آرخوفسکی جبهه در منطقه زاپوروژیه است.

او گفت: در جهت آرخوفسکی شدت درگیری بالاست و نازی ها حمله کردند.

امروز دقیقا ساعت چهار صبح، پس از یک آماده سازی توپخانه گسترده در شرق "رابوتینو"، دشمن به همراه خودروهای پیاده و زرهی از جمله تانک ها و برادلی ها حمله کرد.

به گفته راگوف، ارتش اوکراین در تلاش است تا به مواضع روسیه نفوذ کند و سنگرهایی را در خط اول دفاعی اشغال کند.

او نوشت: توپخانه روسیه و سامانه چندگانه راکتی ما با شبه نظامیان نیروهای مسلح اوکراین درحاشیه منطقه رو در رو شدند و نبردهای شدیدی در جریان است.

همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در 21 ژوئیه اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی به وضوح از روند ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین "ناامید" هستند.

به گفته وی، منابع عظیم پمپاژ شده، تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی یف کمک نمی‌کند. همانطور که سرگئی شایگو وزیر دفاع در 11 ژوئیه خاطرنشان کرد، دشمن در هیچ جهتی به اهداف خود نرسید و بیش از 26000 پرسنل نظامی، 21 هواپیما و 6 فروند بالگرد، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر از جمله 17 تانک لئوپارد و 12 خودروی رزمی پیاده نظام بردلی را از دست داد.

تلفات عظیم نیروهای اوکراینی با ارسال اضطراری سری جدید تجهیزات از ایالات متحده تأیید می‌شود. با توجه به عدم موفقیت در ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین، رسانه های غربی خاطرنشان کردند که کی یف اعزام واحدهای پر تعداد و تجهیزات غربی به نبرد را متوقف کرده است. علاوه بر این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، ابراز عقیده کرد که حمله اوکراین به یکباره انجام نخواهد شد، بلکه "برای چندین ماه دیگر" ادامه خواهد داشت.اسپوتنیک 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما