plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۳۳۶۳۹
در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس

قالیباف: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست

خروش ملت مومن ایران ضروری و از روی موقعیت‌شناسی بود
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه‌سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
قالیباف: جریحه‌دار کردن احساسات  و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (شنبه 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، گفت: زمینه‌سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دولت سوئد در ادعای خود پیرامون مخالفت با این اقدام صادق نیست و هیچ اقدام عملی موثری برای جلوگیری از این قبیل اقدامات به عمل نیاورده است، ادامه داد: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: خروش روز گذشته‌ی ملت مومن ایران اسلامی در سراسر کشور برای محکوم‌کردن این اقدام شنیع حرکتی بهنگام، ضروری و از روی موقعیت‌شناسی بود.

دکتر قالیباف تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت‌های مسلمان نیز همچون ملت‌های مسلمان اتحاد و غیرت دینی خود را در برابر این شیطان‌صفتان هتاک به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما