plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۳۳۵۳۹

تظاهرات‌ علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو در سرتاسر اراضی اشغالی

درحالی که بنیامین نتانیاهو عصر دیروز (۱۵ ژوئیه) به بیمارستان منتقل شد، تظاهرات مجدد در سرتاسر اراضی اشغالی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو برگزار شد. تظاهر کنندگان صهیونیست هدف نهایی این طرح را کاهش نظارت قضایی بر کابینه و خودکامگی دولتی می دانند.
تظاهرات‌ علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو در سرتاسر اراضی اشغالی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مخالفان کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بیست و هشتمین هفته متوالی علیه طرح جنجالی تغییرات قضایی دست به تظاهرات زدند.

بنا بر گزارش رسانه های صهیونیستی، شهرهای فلسطین اشغالی دیشب برای بیست و هفتمین هفته متوالی درحالی شاهد برگزاری تظاهرات در اعتراض به طرح جنجالی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی عصر شنبه به علت از حال رفتن به بیمارستان منتقل شده بود.

تظاهرات اصلی در شهر تل‌آویو در خیابان کاپلان برگزار شده است. در شهر حیفا نیز تظاهرات گسترده‌ای برگزار شد.

معترضان در بیست و هشتمین هفته تظاهرات علیه نتانیاهو، مجسمه عریانش را به خیابان‌ها آوردند.

دفتر نتانیاهو تایید کرد که نتانیاهو عصر دیروز شنبه (۱۵ ژوئیه) به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش «واللا»، نتانیاهو پس از این که برای مدت کوتاهی هوشیاری خود را در خانه‌اش از دست داد، به بخش اورژانس بیمارستان منتقل شده بود اگر چه وی چند ساعت بعد در پیامی ویدئویی اعلام کرد که حالش خوب بوده و گرما زده شده است.

پس از آغاز تلاش‌های کابینه رژیم صهیونیستی برای اعمال تغییرات در ساختار قضایی، فلسطین اشغالی به‌ویژه شهرهای مهم آن از جمله تل‌آویو و حیفا، هفته‌هاست شاهد تظاهرات پیوسته بوده‌ است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما