plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
کد مطلب : ۳۳۳۷۲

تداوم عملیات بازگشت حجاج اصفهانی از سرزمین وحی

معاون عملیات فرودگاهی و مسوول عملیات حج اداره کل فرودگاه های استان اصفهان با اشاره به بازگشت اولین کاروان حجاج استان از سرزمین وحی گفت:‌ بازگشت حجاج اصفهانی در قالب ۳۳ سورتی پرواز از مدینه منوره به سمت فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می شود.
تداوم عملیات بازگشت حجاج اصفهانی از سرزمین وحی
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، علی شاه نظری با اشاره به آغاز بازگشت حجاج اصفهانی افزود:‌ نخستین گروه حجاج اصفهانی ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شدند.

وی ادامه داد:‌ طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج، به مدت ۱۲ روز و تا روز بیست و چهارم تیر انجام می شود.

معاون عملیات فرودگاهی و مسوول عملیات حج اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به بازگشت هشت هزار و ۱۰۲ زائر خانه خدا در قالب ۵۵ کاروان افزود: کاروان های استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری در دو مرحله از سیزدهم تیرماه تا هجدهم تیرماه با ۱۹ پرواز از مبدا جده و از بیستم تا بیست و چهارم تیرماه جاری با ۱۴ پرواز از مبدا مدینه منوره وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان می شوند.

وی اضافه کرد: بدلیل فشردگی و تراکم پروازهای بازگشت حجاج به اصفهان و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران در فرودگاه، از مستقبلین درخواست می شود جهت جلوگیری از ایجاد ازدحام در مسیرهای خروجی حجاج از حضور در فرودگاه خودداری کنند.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.ایرنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما