plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۳۳۵۸

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه

تیم ملی والیبال ایران هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال را با شکست مقابل تیم ملی فرانسه آغاز کرد.
شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در آمریکا، در حالی از ساعت ۳ بامداد چهارشنبه (۱۴ تیر) به مصاف فرانسه رفت که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، امین اسماعیل‌نژاد، آرمان صالحی و محمدطاهر وادی به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا در اختیار تیم نبودند و در غیاب عطایی، علیرضا طلوع‌کیان به عنوان سرمربی کنار خط قرار گرفت.

ملی‌پوشان کشورمان در دیدار با فرانسه بازی را با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر۲۲ و ۲۵ بر ۱۹) واگذار کردند تا تقریبا دیگر شانسی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملتها نداشته باشند.

ترکیب تیم ایران: سید محمد موسوی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، علی حاجی‌پور، جواد کریمی، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور سرمربی: بهروز عطایی به دلیل نداشتن ویزای آمریکا غایب بود.

ترکیب تیم فرانسه: بنجامین تونیوتی، استفان بویر، ترور کلونوت، تیموتی کارل، نیکولاس لگاف، بارتلمی چیننیز و ژنیا گربنیکوف

علیرضا طلوع کیان، مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که در والیبال روز دنیا مربیگری با چشمان غیرمسلح امکان پذیر نیست، گفت: بازی و مربیگری بدون آنالیزور واقعا سخت است.

تیم ملی والیبال ایران ساعت هفت صبح روز جمعه 16 تیرماه در دومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر بلغارستان صف‌آرایی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه درباره حضورنداشتن بهروز عطایی در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آمریکا به دلیل عدم صدور روادید و کارشکنی آمریکا، گفت: از این موضع بسیار متاسف شدم. تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و دو تن از بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد و کنارآمدن با این موضوع در این سطح اصلا آسان نیست. از بابت این موضوع واقعا متاسفم؛ چرا که خودم ترجیح میدهم همیشه تیم کامل را در اختیار داشته باشم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما