plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۳۳۵۷
در آیین افتتاح بیمارستان نبوّت نداجا

وزیر بهداشت: هر فرد باید با فراگیری اصول خودمراقبتی، از سلامت خود مراقبت کند

همه برای ساخت ایران سالم و قوی تلاش کنیم
دکتر بهرام عین اللهی با بیان اینکه سبک زندگی در تأمین سلامت عمومی بسیار مهم است و هر فرد باید با فراگیری اصول خودمراقبتی از سلامت خود مراقبت کند، تصریح کرد: اجرای برنامه سلامت خانواده در کشور آغاز شده و از ارتش جمهوری اسلامی، انتظار کمک و همکاری برای اجرای هر چه بهتر این برنامه را داریم تا هر کد ملی یک پرونده سلامت داشته باشد.
وزیر بهداشت: هر فرد باید با فراگیری اصول خودمراقبتی، از سلامت خود مراقبت کند
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح بیمارستان بین المللی نبوّت نداجا کنارک که در مرکز بین المللی همکاری های امنیت دریایی منطقه سوم نداجا و با حضور فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروی دریایی و بهداشت و درمان ارتش برگزار شد، اظهار داشت: سلامت از مهمترین عناصر و شاخصه های زندگی مردم  و در تاریخ پرافتخار ۴۴ ساله انقلاب اسلامی، پیشرفت های سلامت از مهمترین دستاوردهای کشور است.
 
وزیر بهداشت با اشاره به جایگاه برتر نظام سلامت ایران در منطقه، تاکید کرد: امروز ایران هم در قدرت نظامی و هم در قدرت نرم و علمی، جایگاه ویژه ای دارد و بسیاری از کشورها به قدرت نرم ایران، اذعان می کنند که نمونه آن  ساخت ۶ نوع واکسن در پلتفرم های مختلف  است.

دکتر عین اللهی ادامه داد: با وجود خدمات شایسته نظام در مناطق محروم  هنوز برخی محرومیت ها در سیستان و بلوچستان به چشم  می خورد و   همه وظیفه داریم که در مسیر محرومیت زدایی از این استان، تلاش کنیم. همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران که در این زمینه احساس وظیفه می کند، تشکر می کنم.

وی ضمن پاسداشت خدمات جامعه پزشکی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، مشارکت گروه های جهادی، مردمی و نیروهای مسلح در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا را نمونه ای از همکاری  همگانی و انسان دوستانه برای حل مشکلات  دانست.
 وزیر بهداشت در ادامه سخنان خود گفت: سبک زندگی در تأمین سلامت عمومی بسیار مهم است و هر فرد باید با فراگیری اصول خودمراقبتی، از سلامت خود مراقبت کند. اجرای برنامه سلامت خانواده در کشور آغاز شده و از ارتش جمهوری اسلامی، انتظار کمک و همکاری  برای اجرای هر چه بهتر این برنامه را داریم  تا هر کد ملی،یک پرونده سلامت داشته باشد.

وزیر بهداشت با اشاره به بحران جمعیتی، یادآور شد: جمعیت به سمت سالمندی پیش می رود و ۶ سال زمان برای مقابله با این بحران داریم که  نیاز است همه دستگاه های اجرایی، در این زمینه تمام تلاش خود را  در جهت جوانی جمعیت بکار گیرند.

دکتر عین اللهی در ادامه  همچنین  از رشد ۴۰ درصدی شرکت های دانش بنیان، افزایش دهک های درآمدی تحت پوشش بیمه رایگان سلامت، افزودن ۱۵ هزار تخت جدید بیمارستانی، به روز رسانی تعداد قابل توجهی از تجهیزات سرمایه ای سنگین در کشور با اولویت مناطق محروم، برداشتن سقف کارانه پزشکان در مناطق محروم و پیشرفت پرونده الکترونیک از ۱۰ به بیش از ۹۰ درصد به عنوان بخشی از دستاوردهای وزارت بهداشت در دولت مردمی یاد کرد.وبدا
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما