plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۳۳۳۳۳
در شورای اطلاع رسانی استان

معاون استاندار اصفهان: رسانه داخلی با هر تفکری که باشد نباید تضعیف شود

در یک جنگ رسانه‌ای در دنیا قرار داریم
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در واکنش به نصب بنرهای غیرحرفه ای با موضوع رسانه در سطح شهر اصفهان گفت: مراقب باشیم با گفتارمان به وجهه و اعتبار رسانه‌های داخلی خدشه‌ای وارد نشود، بدون شک اگر بیان ما باعث تضعیف این میدان شود کار غلطی است.
معاون استاندار اصفهان: رسانه داخلی با هر تفکری که باشد نباید تضعیف شود
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان امروز دوشنبه در شورای اطلاع رسانی استان با تأکید بر اینکه اصل بر اعتماد به رسانه داخلی است، افزود: بی اعتمادی مردم به رسانه داخلی باعث می‌شود به سمت رسانه‌های خارجی و معاند سوق داده شوند از این رو در ارتباط با رسانه بایستی مراقبت‌های لازم در نظر گرفته شود.

وی اذعان داشت: رسانه داخلی با هر تفکری که باشد، نباید تضعیف شود حتی اگر اشکالاتی به نحوه عملکرد آن وارد باشد.

جان‌نثاری تصریح کرد: در کشور و استان، رسانه‌های پویایی با تفکرات مختلف داریم، اگر بنا بود که همه به یک نحو فکر کنند نیاز به کثرت رسانه نبود.

وی با بیان اینکه رسانه به معنای تضارب آراء است تا اندیشه‌های متفاوت با حفظ مبانی مطرح شوند، افزود: تاکتیک و روش اجرایی بر اساس شرایط اتخاذ می‌شود اما مبانی همیشه ثابت است.

حمایت از اهالی رسانه در اعتراض به نصب بنرهای غیرحرفه ای شهرداری اصفهان 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در واکنش به نقد برخی مدیران رسانه ها نسبت به نصب بنرهایی در سطح شهر اصفهان با موضوع رسانه، گفت: نیت مدیریت شهری اصفهان از نصب این بنرها هشدار به نحوه عملکرد رسانه‌های دشمن بود تا در مراحل بعدی منظور اصلی به مخاطب منعکس شود.

وی تصریح کرد: اما ایجاد برافروختگی در اصحاب رسانه از محتوای این بنرها نشان‌دهنده ناپختگی کار بود.

جان‌نثاری یادآور شد: توصیه ما این است در حوزه رسانه با تأمل بیشتر و مشورت با خود اهل رسانه ورود شود.

وی با بیان اینکه زمانی جنگ در خاکریزها بود اما امروز به رسانه‌ها رسیده است، گفت: در حوزه رسانه‌های داخلی بعضاً دچار افراط و تفریط هایی می‌شویم که بازتاب و نتیجه مثبتی ندارد، بایستی بپذیریم که در یک جنگ رسانه‌ای در دنیا قرار داریم و خود رسانه یک موضوع است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کار رسانه‌ای بسیار سخت است زیرا رقابت تنگاتنگی در این حوزه وجود دارد و امکانات در اختیار، تراز نیست.

جان‌نثاری عنوان کرد: «شورای اطلاع رسانی استان پشتیبان رسانه‌ها است ولو اینکه اندیشه‌های متفاوت داشته باشند.»

در هفته های گذشته فرهنگسرای رسانه و فرهنگ شهروندی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان دور جدید گالری شهری زیر عنوان ارتقای سواد رسانه‌ای شهروندان را با موضوع «تاکتیک‌های عملیات روانی در رسانه‌ها» در قالب بنر بر روی بیلبوردهای متعددی در سطح این شهر نصب کرد که مضمون این بنرها موجب انتقاد و نارضایتی اهالی مطبوعات در استان اصفهان شد.

دادگستری اصفهان اما در پی گلایه مندی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نسبت به نصب این بنرها در سطح شهر اصفهان با موضوع رسانه شهر، دستور جمع‌آوری این تابلوهای شهری با موضوع رسانه را صادر کرد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما