plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۳۳۱۴۳
در نشست با جمعی از فعالان جهادی

محمد مخبر: دولت توانست مشکلات کشور را از پیش روی بردارد

دولت نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی دارد
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تغییر راهبرد دشمنان جمهوری اسلامی از تهدید نظامی به جنگ اقتصادی، افزود: دولت توانست با نگاه و رویکرد جهادی مشکلات کشور را از زمان روی کار آمدن از پیش روی بردارد. تحقق شعار سال جز با سپردن امور به مردم توسط نیروهای جهادی مخلص محقق نمی شود.
محمد مخبر: دولت توانست مشکلات کشور را از پیش روی بردارد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمد مخبر در نشستی با جمعی از فعالان جهادی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نقش گروه‌های جهادی برای کمک به دولت بیشتر از گذشته احساس می‌شود، تأکید کرد: جریان جهادی به عنوان فرزند انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته نقشی بسیار مهم در کمک به مسائل کشور داشته است. 

وی افزود: روحیه ایثار، کمک به مردم برای رضای خدا و عدالتخواهی مهمترین ویژگی‌های جریان جهادی در نظام جمهوری اسلامی است و دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.

مخبر با اشاره به ایجاد شبکه استانی مجموعه های جهادی در سرتاسر کشور گفت: باید این شبکه استانی به شبکه های شهری و به ویژه روستایی گسترش یابد تا به عنوان یک ابزار مهم در دستگاه های استانی و محلی در شناسایی و حل مشکلات هر منطقه بکار گرفته شود.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تغییر راهبرد دشمنان جمهوری اسلامی از تهدید نظامی به جنگ اقتصادی، افزود: دولت توانست با نگاه و رویکرد جهادی مشکلات کشور را از زمان روی کار آمدن از پیش روی بردارد. 

مخبر با اشاره به شعار سال تاکید کرد: رهبری انقلاب اسلامی علاوه بر ارائه این راهبرد کمّی، مردمی سازی اقتصاد را نیز به عنوان یک راه حل برای برون رفت از مشکلات و تحقق این راهبرد اعلام کرده اند.

وی یادآور شد: تحقق شعار سال جز با سپردن امور به مردم توسط نیروهای جهادی مخلص محقق نمی شود و گروه های جهادی سرمایه دولت برای به صحنه آوردن مردم در همه ابعاد هستند. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما