plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۳۱۰۷

هلاکت 4 صهیونیست در عملیات تیراندازی در فلسطین اشغالی

رادیو رژیم صهیونیستی از کشته شدن 4 اسرائیلی در عملیات تیراندازی در شهرک عیلی در رام الله خبر داد. سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات تیراندازی در شهرک عیلی گفت: پاسخ جنایات اسرائیلی ها در جنین دیری نپاید و انتفاضه تا تحقق آزادی و استقلال ادامه دارد.
هلاکت 4 صهیونیست در عملیات تیراندازی در فلسطین اشغالی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه های اسرائیلی پیش از این از زخمی شدن 7 صهیونیست در عملیات تیراندازی در ایستگاه پمپ بنزین در ورودی شهرک عیلی میان رام الله و نابلس خبر داده بودند.

طبق این گزارش، حال 3 تن از صهیونیست ها وخیم گزارش شده است. آژیرهای خطر در شهرک صهیونیست نشین عیلی به صدا درآمدند و ارتش اسرائیلی از ساکنان خواست تا در منازل خود باقی بمانند.

نظامیان صهیونیست یکی از مجریان عملیات قهرمانانه روز سه شنبه به نام مهند شحاده را به شهادت رساندند. ساعتی بعد اعلام شد دومین عامل این عملیات نیز به شهادت رسید.

منابع فلسطینی از پرواز بالگرد بر فراز شهرک عیلی برای انتقال مجروحان و کشته شدگان خبر دادند.

ایتامار بن گویر وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ساعتی بعد به محل انجام عملیات رفت و در سخنانی نژادپرستانه علیه فلسطینیان خواستار حمله به نوار غزه و حماس شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با تهدید گروه های مقاومت اعلام کرد نشست امنیتی کابینه برای بررسی اوضاع به منظور اتخاذ تدابیر جدید برگزار خواهد کرد.

واکنش گروه های مقاومت به عملیات عیلی؛

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات تیراندازی در شهرک عیلی که به کشته شدن 4 صهیونیست و زخمی شدن 3 نفر دیگر منجر شد، گفت: پاسخ جنایات روز گذشته اسرائیلی ها در اردوگاه جنین و یورش به الاقصی دیری نپایید.

سخنگوی حماس تاکید کرد: این انقلاب و انتفاضه بزرگ ادامه خواهد داشت و تا تحقق اهداف ملت ما برای رسیدن به آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به عملیات قهرمانانه امروز فلسطینیان در شهرک عیلی تاکید کرد: عملیات شهادت طلبانه در عیلی واکنشی طبیعی به جنایتهای روز افزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز خاطرنشان کرد: عملیات رام الله که طی آن دلاورمردان مقاومت فلسطینی گروهی از صهیونیست ها را به هلاکت رساندند، افتخاری جاودانه است و گواهی دیگر بر پیشرفت مقاومت در کرانه باختری است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما