plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۳۰۹۲

رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس به محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی

در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانۀ ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.
رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس به محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نهایت دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست نتیجه رأی نمایندگان به وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که براساس آن نمایندگان مجلس با 198 رأی موافق،  40 رأی مخالف، 10 رأی ممتنع و بدون رأی باطله از مجموع  248 نماینده حاضر در صحن، تصدی وزارتخانه جهاد کشاورزی را به نیکبخت سپردند.

دکتر قالیباف پس از اعلام آرای نمایندگان به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: مجلس به آقای نیکبخت به عنوان وزیر جهاد کشاورزی رأی اعتماد داد، برای ایشان آرزوی موفقیت دارم، ان شالله خداوند توفیق بدهد و ایشان نیز مجاهدانه تلاش کند که تعهدات و برنامه های ارائه شده تحقق یابد. مجلس وظیفه خود می داند که این پیگیری را در اجرای تحقق برنامه و حمایت برای تحقق آن را انجام دهد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما