plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۳۰۸۲

انگلیس: تحریم‌های روسیه تا پرداخت غرامت جنگی پابرجاست

دولت انگلیس راه تازه‌ای را برای توجیه تداوم تحریم‌های روسیه معرفی کرد. از زمان آغاز تهاجم به اوکراین در سال گذشته، انگلیس بیش از ۱۸ میلیارد پوند (۲۳ میلیارد دلار) از دارایی های خارجی روسیه را مسدود کرده است.
انگلیس: تحریم‌های روسیه تا پرداخت غرامت جنگی پابرجاست
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از رویترز، دولت انگلیس در تلاش است تا به بهانه جنگ اوکراین، دارایی‌های خارجی روسیه را نزد خود مسدود نگه دارد.
دولت انگلیس روز دوشنبه قانونی را تصویب کرد که بر مبنای آن به لندن اجازه می‌دهد تا زمانی که مسکو غرامتی بابت جنگ به اوکراین نپردازد، تحریم‌های این کشور ادامه خواهد یافت.

به نوشته رویترز این قانون، مسیر جدیدی را برای مصادره دارایی‌های روسیه برای تخصیص به بازسازی اوکراین فراهم می کند.

قانون جدید به دولت انگلیس این امکان را می دهد تا تا با اصلاح اهداف تحریمی، تحریم های مسکو را حفظ کند. این قانون می گوید که از تحریم ها می توان برای پرداخت غرامت جنگی از سوی روسیه بهره گرفت.

«جیمز کلورلی» وزیر امور خارجه انگیس در این باره مدعی شد که در حالی که اوکراین به دفاع از خود در برابر روسیه ادامه می دهد، تأثیرات وحشتناک جنگ پوتین روشن است. نیازبه بازسازی اوکراین بسیار زیاد است و خواهد بود.

وزیر امور خارجه انگیس افزود: ما از طریق اقدامات جدید امروز خود، رویکرد تحریمی انگلیس را تقویت می‌کنیم و اعلام می کنیم که لندن آماده است تا با استفاده از تحریم‌ها برای اطمینان از پرداخت هزینه های بازسازی از سوی روسیه عمل کند.

از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، انگلیس بیش از ۱۸ میلیارد پوند (۲۳ میلیارد دلار) از دارایی های خارجی روسیه را مسدود کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما