plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۳۰۳۶
در مراسم گرامیداشت «کریم مجتهدی»

علی لاریجانی: اعضای ستادهای انتخاباتی خود را به صورت گسترده در امور دیوانی وارد کردند و این امور کم خاصیت و فربه شد

نخبگان در تصمیم سازی مشارکت نداشته باشند تصمیم گیران هم در کار خود وا می مانند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به مرور یک تصور اشتباهی در کشور ما شکل گرفت که این سیستم دیوانی مافیاست و فلان است و این را مجوزی را برای خود ساختند که اعضای ستادهای انتخاباتی خود را در امور دیوانی به صورت گسترده وارد کنند و نتیجه این شد که امور دیوانی کم خاصیت و فربه بشود لذا از توانمندی لازم برای تصمیم سازی دور ماند و نتیجه این شد که نخبگان وقتی در تصمیم سازی مشارکت نداشته باشند تصمیم گیران هم در کار خود وا می مانند.
علی لاریجانی: اعضای ستادهای انتخاباتی خود را به صورت گسترده در امور دیوانی وارد کردند و این امور کم خاصیت و فربه شد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در نشست گرامیداشت فیلسوف ایرانی "کریم مجتهدی گفت: بروکراسی در کشور ما از قبل انقلاب بیمارگونه متولد شد.

لاریجانی افزود: مخصوصا در دهه 50 که یک مقدار درآمد نفتی کشور زیاد شد اکثرا شغل دولتی یک جایگاهی شد برای زندگی ساکن، نه پویایی در تولید سیاست گذاری و تصمیمات مهم کشور.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از انقلاب یک تعدادی از افراد تحصیل کرده بر حسب ضرورت وارد سیستم دیوانی کشور شدند، اجمالا تغییراتی هم بوجود آوردند.

وی افزود: اما به مرور یک تصور اشتباهی در کشور ما شکل گرفت که این سیستم دیوانی مافیاست و فلان است و این را مجوزی را برای خود ساختند که اعضای ستادهای انتخاباتی خود را در امور دیوانی به صورت گسترده وارد کنند و نتیجه این شد که امور دیوانی کم خاصیت و فربه بشود.

لاریجانی اضافه کرد: لذا از توانمندی لازم برای تصمیم سازی دور ماند و نتیجه این شد که نخبگان وقتی در تصمیم سازی مشارکت نداشته باشند تصمیم گیران هم در کار خود وا می مانند.

https://www.isalnews.ir/images/docs/files/000033/nf00033036-1.mp4

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما