plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۲۹۹۷
در آیین بزرگداشت اهدا کنندگان خون

معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور: اهداکنندگان خون مدافعان حیات هستند

ارتقای زنجیره اهدای خون حتماً نیاز به جهاد دارد
معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور در آیین بزرگداشت اهدا کنندگان خون، با اشاره به اهمیت این کار نجات بخش، اهدا کنندگان خون را مدافعان حیات دانست گفت: این اقدام نوعدوستانه دارای جنبه‌های مادی و معنوی بوده در جریان حکمرانی هم نقش موثری دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور: اهداکنندگان خون مدافعان حیات هستند
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، محمدشریف ملک زاده دیروز (چهارشنبه) در این آیین افزود: خون عصاره جان یک انسان متعالی است که به مثابه شعور و معرفت است که به انسان دیگری منتقل می شود و این زنده کردن انسان و زندگی بخشیدن جایگاه بالایی دارد.  اهداکنندگان خون همچون سرداران فداکار هستند.

وی تاکید کرد: جریان حکمرانی در جهان امروز در حال تغییر کردن است و نمی شود با الگوی دیوان سالارانه قدیمی، حکمرانی کرد و کسی که به حیات می اندیشد، بخشی از حکمرانی جدید است و اهداکنندگان هم در حکمرانی کشور نقش تحول آفرینی دارند و نباید نقش آنها را صرفاً به اهدای خون تقلیل داد.

وی افزود: در کشوری که مردمانش به فتوت و جوانمردی زبانزد هستند، وجود یک میلیون اهداکننده خون رقم بالایی نیست و همه باید مبلغ اهدای خون و رسانه سیار تبلیغ این اقدام ارزشمند باشیم و ارتقای زنجیره اهدای خون حتماً نیاز به جهاد دارد.

وی گفت: حدود ۵۰ شرکت دانش بنیان با سازمان انتقال خون همکاری دارند و باید این تعداد افزایش یابد و جریان اجتماعی نیز به سمت اهدای خون معطوف شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما