plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۲۹۹۴

شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

رسانه های فلسطینی از شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گزارش داد، بامداد امروز (پنجشنبه) در جریان تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به شهر نابلس، یک جوان فلسطینی یه شهادت رسید.

منابع درمانی در بیمارستان النجاح نابلس از شهادت این جوان به نام «خلیل یحیی العنیس» از اهالی اردوگاه العین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

در همین حال خبرگزاری شهاب فلسطین در خبری فوری از شهادت یک جوان دیگر فلسطینی خبر داد. این خبرگزاری خاطرنشان کرد، فارس حشاش جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نیروهای اشغالگر در اردوگاه بلاطه در نابلس واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

«احمد جبرئیل» رئیس مرکز امداد هلال احمر نابلس گفت: ۲ جوان دیگر فلسطینی بر اثر اصابت گلوله جنگی از ناحیه سر و پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

وی افزود: یک جوان دیگر نیز بر اثر زیر گرفتن خودروی نیروهای اشغالگر مجروح شد و ۱۷۰ نفر دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

نظامیان صهیونیست بامداد پنجشنبه با خودروهای زرهی و ادوات جنگی و با هدف تخریب منزل اسیر «اسامه الطویل» به نابلس یورش بردند که به درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین و اهالی منطقه منجر شد.

نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به اردوگاه «عقبه جبر» واقع در اریحا با نیروهای مقاومت فلسطین درگیر شدند در این درگیری نیروهای مقاومت به مقابله با نظامیان صهیونیست با گلوله و بسته‌های انفجاری مبادرت کردند.العالم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما