plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
کد مطلب : ۳۲۹۸۴

اعتصاب سه روزه پزشکان در انگلیس

هزاران تن از پزشکان در انگلیس از صبح چهارشنبه اعتصابی سه روزه را با سازماندهی اتحادیه صنفی "انجمن پزشکی بریتانیا" در اعتراض به پایین بودن حقوقشان به اجرا گذاشتند.
اعتصاب سه روزه پزشکان در انگلیس
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز و به نقل از شبکه بی.بی.سی، این سومین اعتصابی است که پزشکان انگلیسی در سال جاری میلادی به منظور نشان دادن نارضایتی از پایین بودن حقوق هایشان به اجرا گذاشته‌اند.

مقام‌های بهداشت و درمان انگلیس هشدار داده‌اند که این اعتصاب ها احتمالا به لغو فراگیر قرار ملاقاتها و جراحی ها منجر می‌شود.

این مقام‌ها همچنین هشدار دادند افزایش گرمای هوا باعث افزایش مراجعات به بخش های اورژانس همزمان با برگزاری این اعتصاب شده و خواستار مدیریت استفاده از واحدهای اورژانس در این شرایط شدند.

سرویس سلامت ملی انگلیس خواستار اولویت دادن به فعالیتهای اورژانس و مراقبت‌های پزشکی حیاتی شده است.

دور قبلی اعتصاب پزشکان انگلیس در ماه آوریل برای مدت چهار روز به اجرا در آمد که منجر به لغو ۱۹۶۰۰۰ قرار ملاقات و امور درمانی در بیمارستانهای سرویس سلامت ملی انگلیس شد.

همچنان فهرست افراد در انتظار دریافت خدمات بیمارستانی در انگلیس که از ابتدای همه گیری ویروس کرونا رو به افزایش گذشته، حالا رکورد ۷.۴ میلیون نفر را ثبت کرده است.

استفن پاویس، مدیر پزشکی سرویس سلامت ملی انگلیس گفت، این اعتصاب "تاثیر عظیمی" بر بخش بهداشت و درمان انگلیس می‌گذارد.

او اظهار کرد: "سرویس سلامت ملی انگلیس در روزهای آینده اختلالات چشمگیری پیدا خواهد کرد و تداوم گرمای هوایی شرایط پیش آمده در این اعتصاب سه روزه را بدتر خواهد ساخت."

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما