plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۲۸۹۶

بانوی شایسته تکواندو ایران به مدال نقره گرندپری‌ رُم‌ رسید

ناهید کیانی بانوی شایسته تکواندو ایران که هفته گذشته به مدال طلای جهان رسیده در ادامه عملکرد موفق خود، به مدال نقره گرندپری‌ رُم‌ دست یافت.
بانوی شایسته تکواندو ایران به مدال نقره گرندپری‌ رُم‌ رسید
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، این مسابقات که دارای امتیاز رنکینگ المپیکی است، با حضور هوگوپوشان ۵۵ کشور به میزبانی ایتالیا و در شهر رم آغاز شده و سه روز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در هشت وزن المپیکی (چهار وزن مردان و چهار وزن زنان) و با حضور ۳۲ نفر برتر هر وزن برگزار می‌شود.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، ناهید کیانی ستاره تکواندو ایران که هفته گذشته به مدال طلای جهان رسیده، در دور نخست فاناپا جین‌ قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان از تایلند را شکست داد. وی سپس برابر حریفانی از مراکش و چین‌تایپه‌ به برتری دست یافت تا ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنزش‌ قطعی شود.

کیانی در ادامه کیم‌ یوو از کره‌جنوبی را شکست داد و فینالیست شد. وی‌ در دیدار پایانی مقابل جید جونز دارنده ۲ مدال طلای المپیک و طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی از انگلیس قرار گرفت و در ۲ راند مغلوب این تکواندوکار باتجربه شکست خود و مدال نقره را از آن خود کرد.

همچنین امروز در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مردان، متین رضایی که هفته گذشته به مدال برنز جهان رسید، با پیروزی مقابل زید الهوانی‌ از اردن و شکست برابر دنیس بارتا از ایتالیا حذف شد.

در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم، علیرضا نادعلیان در گام نخست به مایکل‌ سیکوئرا نفر چهارم رنکینگ جهان از برزیل باخت و حذف شد.

در همین وزن، ابوالفضل عباسی برابر رافائل گارسیا از اسپانیا و امره‌ اطلسی از ترکیه به پیروزی رسید اما در یک‌چهارم‌ نهایی‌ به ژائو ژیانگ‌ از چین در ۲ راند متوالی باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

امروز شنبه در ادامه این پیکارها، چهار نماینده دیگر کشورمان روی شیاپچانگ می‌روند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما