plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷
کد مطلب : ۳۲۷۷۱
در توصیه به مقامات ایالات متحده

ناصر کنعانی: مقامات آمریکایی از اتهام‌زنی‌های بی‌اساس به ایران پرهیز کنند

تهدید به توسل به زور توسط آمریکا خلاف حقوق بین‌الملل است
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مقامات آمریکایی توصیه کرد از اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران پرهیز نموده و در تداوم سیاست‌های غیرقانونی و شکست خورده خود نسبت به ایران تجدید نظر کنند. ایران در تقویت توان بازدارندگی و نیز حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهد کرد.
ناصر کنعانی: مقامات آمریکایی از اتهام‌زنی‌های بی‌اساس به ایران پرهیز کنند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سالانه «آیپک» اظهار کرد: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از رژیم آپارتاید صهیونیستی، اظهارات بی‌پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده است که حمایت از ملت فلسطین در راستای حمایت از مظلوم و جنبش‌های آزادیبخش و مبتنی بر حمایت از حق تعیین سرنوشت، نفی اشغالگری و مبارزه با آپارتاید است.

وی تاکید کرد: تهدید به توسل به زور توسط آمریکا علیه سایر دولت‌ها، خلاف حقوق بین‌الملل به‌ویژه مفاد منشور ملل متحد است و بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران در تقویت توان بازدارندگی و نیز حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مقامات آمریکایی توصیه کرد از اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران پرهیز نموده و در تداوم سیاست‌های غیرقانونی و شکست خورده خود نسبت به ایران تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما