plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۳۲۷۰۸
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) خبر داد

حضور پر شور بیش از ۱۵ هزار اصفهانی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

اعزام زائران اصفهانی به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با ۳۵۰ اتوبوس
سرهنگ علی فتحیان معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خبر از حضور پر شور بیش از ۱۵ هزار اصفهانی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) داد و اعلام کرد که در پِی تمهیدات ستاد استان اصفهان بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام، ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام این زائران به خدمت گرفته شده است.
حضور پر شور بیش از ۱۵ هزار اصفهانی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز از بسیج، از این تعداد دستگاه اتوبوس تخصیصی، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از شهر اصفهان و ۲۵۰ دستگاه از سایر شهرستان های استان اصفهان، شنبه شب (1402/03/13) و پس از نماز مغرب و عشاء به مقصد حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان همچنین از تمهید پارکینگ برای پارک خودروهای شخصی اعزامی از اصفهان با توجه به استقبال مردم از شرکت در این مراسم خبر داد و گفت که با هماهنگی های انجام شده پارکینگ شماره یک در ضلع شرقی حرم مطهر به استان اصفهان اختصاص داده شد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به‌ چند سال وقفه به دلیل محدودیت های کرونایی بحمدالله امسال استقبال خوبی از سوی مردم برای شرکت در این مراسم شده است، تصریح کرد: این نشان از ارادت و دلدادگی مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان به مکتب و راه امام راحل( ره) را دارد.

سرهنگ علی فتحیان در پایان گفت: مردم ما شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی( ره) را به نوعی پیوند و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) می‌دانند به همین خاطر مشتاق حضور در این مراسم هستند.

انتهای پیام/*
۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما