plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۲۶۸۶

کشته شدن سه نظامی صهیونیست در عملیلت تیراندازی در مرز مصر

در یک حادثه امنیتی کم سابقه، منابع صهیونیستی اعلام کردند در جریان تیراندازی یک سرباز مصری در مرز مصر و فلسطین اشغالی سه نظامی صهیونیست کشته و حداقل یک نفر مجروح شد.
کشته شدن سه نظامی صهیونیست در عملیلت تیراندازی در مرز مصر
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ارتش اشغالگر صهیونیستی در بیانیه‌ای با اعتراف به کشته شدن سه نظامی صهیونیست در عملیات تیراندازی صبح امروز شنبه اعلام کرد:  پلیسی را که این عملیات را در منطقه مرزی انجام داد، کشته است و افزود که نیروهایش به عملیات شناسایی در منطقه ادامه می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که مهاجم دیگری وجود ندارد.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش مصر اعلام کرد که یک عنصر امنیتی هنگام تعقیب قاچاقچیان از مرز عبور کرد و تبادل آتش منجر به کشته شدن 3 اسرائیلی شده است.

سایت عبری "واللا" نوشت: "ارتش اسرائیل در حال اعزام نیرو به منطقه و انتقال مجروحان به بیمارستان سوروکا است".

 ارتش رژیم صهیونیستی قبل از اعلام رسمی هلاکت نظامیان صهیونیست، انتشار اطلاعات مربوط به حادثه امنیتی در مرز را ممنوع اعلام کرد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که در حال بررسی اتفاقات رخ داده در مرز با مصر با همکاری ارتش مصر است.

در همین حال، دفتر وزیر دفاع رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، ارزیابی خود را با مقامات ارتش و امنیتی در مورد درگیری در مرز با مصر تکمیل و ارائه کرده است.

گفتنی است؛ این اتفاق در گذرگاه (نیتسانا) که در سال 1982 پس از امضای معاهده سازش بین "اسرائیل" و مصر بنا شده، رخ داده است.

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما