plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۳۲۶۰۱
همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام

فعالیت آزمایشی سرویس روسی زبان ایصال نیوز آغاز شد

مخابره اخبار به زبان اهالی سرزمین تزارها
فعالیت آزمایشی سرویس روسی زبان آژانس خبری-تحلیلی ایصال نیوز آغاز شد.
فعالیت آزمایشی سرویس روسی زبان ایصال نیوز آغاز شد
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، فعالیت آزمایشی سرویس روسی زبان ایصال نیوز با اهدافی چون مخابره اخبار به زبان اهالی سرزمین تزارها، توسعه دیپلماسی رسانه ای، تقویت بُعد بین المللی فعالیت خبری ایصال، معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و احوال ایرانیان به زبان روسی و مخابره اخبار در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی آغاز شد. 

بر این اساس، ایصال نیوز، از امروز (چهارشنبه 10 خردادماه 1402) در کنار فعالیت خبری به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و چینی؛ فعالیت خبری و اطلاع رسانی به زبان روسی را نیز در دستور کار دارد. 

به گفتۀ مدیرمسئول ایصال نیوز، از جمله اهداف مهم مجموعه خبری ایصال، تبدیل این رسانه خبری-تحلیلی به یکی از رسانه های خبری بین المللی نام‌آشنا و مورد رجوع در منطقه، در دهمین سال فعالیت آن است که توسعه فعالیت های رسانه ای به زبان های مختلف، در چارچوب این برنامه بلندمدت ایصال نیوز دنبال می شود. 

ایصال نیوز، در سال 1397 هجری شمسی و با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خبری-تحلیلی خود را به صاحب امتیازی، مدیرمسئولی و سردبیری مصطفی امینی آغاز کرد و هم اکنون در پنجمین سال فعالیت خود، با راه اندازی سرویس روسی زبان ایصال، در چارچوب استراتژی های این آژانس خبری، خدمتی جدید را به مخاطبان خود عرضه خواهد کرد. 

در طرح توسعۀ ایصال نیوز، علاوه بر توسعه فعالیت خبری به زبان های مختلف، ایجاد شبکۀ روزنامه نگاران ایصال و تأسیس دفاتر مطبوعاتی در مراکز استانهای ایران قرار دارد تا ایصال نیوز به تدریج به یک رسانۀ مرجع خبری-تحلیلی تبدیل شود.

مخاطبان عزیز و علاقه مندان به حرفه روزنامه نگاری می توانند از طریق راه های ارتباطی « خبرنگاران آزاد » ، « ارسال یادداشت » و « تماس با ما »  با آژانس خبری ایصال نیوز در تماس بوده و فعالیت رسانه ای-خبری داشته باشند. 

انتهای پیام/*
۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما