plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۲۶۰
رضا رحمانی در بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان:

میانگین زمان صدور مجوز برای واحدهای کوچک و متوسط را به ۴.۳ روز رسانده‌ایم

تعدد مجوزها برای کسب و کار کاهش می‌یابد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تسهیل ورود سرمایه گذاران به حوزه تولید و بهبود فضای کسب و کار اولویت و تاکید دولت است و میانگین صدور مجوز برای واحدهای کوچک و متوسط را به ۴.۳ روز رسانده ایم.
میانگین زمان صدور مجوز برای واحدهای کوچک و متوسط را به ۴.۳ روز رسانده‌ایم
به گزارش ایصال نیوز، رضا رحمانی پس از بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در گفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: بهبود فضای کسب و کار یکی از اولویت های امسال است.
وی در خصوص مشکل تعدد مجوزها در شروع کار برای ورود تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به عرصه تولید، تصریح کرد: تسهیل این موضوع را به ویژه امسال که سال رونق تولید است به صورت جدی در برنامه داریم.

تعدد مجوزها را برای شروع کار یک تولیدکننده تا جایی که می توانیم کاهش می دهیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در حوزه کاری وزارتخانه بعضی مجوزها را کاهش و برخی را حذف و تعدادی را ادغام کردیم که امسال نیز به صورت جدی این موضوع را دنبال می کنیم که تعداد مجوزها را برای شروع کار یک تولیدکننده تا جایی که می توانیم کم کنیم.

میانگین صدور مجوز برای واحدهای کوچک و متوسط را به ۴.۳ روز رسانده ایم
میانگین صدور مجوز برای واحدهای کوچک و متوسط را به ۴.۳ روز رسانده ایم، افزود: این میانگین قبلا بالای ۱۰ روز بوده است و با اقداماتی که در برنامه داریم این میانگین پایین تر هم خواهد آمد.

تاکید دولت بر تسهیل ورود سرمایه گذاران به حوزه تولید و بهبود فضای کسب و کار
وی با اشاره به اینکه تسهیل ورود سرمایه گذاران به حوزه تولید و بهبود فضای کسب و کار اولویت و تاکید دولت نیز هست، گفت: این موضوع به صورت جدی دنبال می شود تا هم تعداد مجوزها برای ورود کم شود و هم ارایه خدمات به صورت پنجره واحد و تحت وب و الکترونیکی باشد تا نیاز به حضور فیزیکی افراد کاهش پیدا کند.

گفتنی است که نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران امروز یکشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر راه و شهرسازی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : شاتا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما