plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۳۲۵۳۸
پس از پیروزی در انتخابات ترکیه

اردوغان: سعی می کنم لایق اعتماد مردم باشم

ملتم عید دموکراسی را به ما هدیه دادند
رجب طیب اردوغان پس از اعلام پیروزی اش در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه طی سخنرانی در شهر استانبول خطاب به مردم گفت: سعی می کنم به اندازه ۲۱ سال لایق اعتماد شما باشم.
اردوغان: سعی می کنم لایق اعتماد مردم باشم
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اردوغان در اجتماع هواداران خود که در حال پایکویی و سرور بودند، افزود: از تک تک مردم ترکیه که مسئولیت مدیریت کشور در پنج سال آینده را به ما سپردند، تشکر می کنم.

وی با بیان این که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را با شور و نشاط ملت به پایان رساندیم، اظهار کرد: از ملتم تشکر می کنم که بین دو عید، عید دموکراسی را به ما هدیه دادند.

رئیس جمهور ترکیه با تقدیر از حضور همه مردم در دور دوم انتخابات و مشارکت بالای مردم در رای گیری داخل و خارج از کشور بیان کرد: «همان طور که گفته بودم، تا مزار همراه شما خواهم بود نه تا بازار.»

وی ۸۵ میلیون جمعیت ترکیه را برنده دور اول و دوم انتخابات در ۱۴ و ۲۸ ماه می عنوان کرد و گفت: ما برنده می شویم تا کسی شکست نخورد. برنده امروز فقط ترکیه است.

اردوغان با بیان این که «با هم درهای قرن ترکیه را باز کردیم» اظهار کرد: نتایج انتخابات امروز نشان داد که هیچ کس نمی تواند دستاوردهای این کشور را نادیده بگیرد.

وی نتیجه امروز را درسی برای قلیچداراوغلو دانست و بیان کرد: او حسابدار است و این چیزها را خوب می داند و معتقدم که او به خاطر معاونین و همراهانی که در فضای رقابت انتخاباتی برای خود انتخاب کرده بود، نتیجه را باخت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما