plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۳۲۲۶۹
در دیدار وزیر کشور

آیت الله طباطبایی نژاد: دولت باید فکر عاجلی برای بحث زاینده رود اصفهان بکند

به نحوی حوضه های آبریز را مدیریت کرد که چالشی ایجاد نشود
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ما اعتقاد نداریم که آب را نباید به دیگران داد، بلکه معتقدیم، این امر حیاتی باید به عدالت توزیع شود و به نحوی حوضه های آبریز را مدیریت کرد که چالشی بین اُستان‌ها ایجاد نشود، تصریح کرد: باید دولت فکر عاجلی برای بحث زاینده رود اصفهان بکند.
آیت الله طباطبایی نژاد: دولت باید فکر عاجلی برای بحث زاینده رود اصفهان بکند
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز جمعه در دیدار وزیر کشور که در ادامه سفر ۲ روزه خود در اصفهان بسر می برد، افزود: آب از انفال محسوب می شود و همواره به همه دولت ها متذکر شده‌ام که لازم نیست کاری برای اصفهان جز حل کردن مشکل آب انجام دهند، چرا که در صورت حل شدن موضوع آب استان و شهر اصفهان، مشکلات ناخودآگاه حل و فصل می شود.

وی ادامه داد:امروز بحث تامین آب شرب مردم اصفهان و جاری شدن زاینده رود به عنوان یک دغدغه اصلی مردم شهر و استان اصفهان است که اگر کاری از سوی دولت ودولتمردان در این زمینه انجام شده باید اطلاع رسانی شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: ما اعتقاد نداریم که آب را نباید به دیگران داد، بلکه معتقدیم، این امر حیاتی باید به عدالت توزیع شود و به نحوی حوضه های آبریز را مدیریت کرد که چالشی بین اُستان‌ها ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در اُستان اصفهان تصریح کرد: دولت باید با قوت در این راستا و بدون هراس از حرف و حدیث ها، صلاح مردم کشور را در نظر بگیرند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به طرح احیای دریاچه ارومیه گفت: باید دولت فکر عاجلی برای بحث زاینده رود اصفهان بکند.

وزیر کشور نیز در این دیدار گفت: یکی از مشکلات شهر و چه بسا استان اصفهان بحث فرونشست زمین است که راهکار حل و فصل آن چاره ای جز تامین آب برای سفره های آب زیر زمینی نیست.

احمد وحیدی با اشاره به دغدغه مندی دولت برای رفع مشکلات زیست محیطی کشور چون تالاب گاوخونی و مبحث تامین آب شرب برای استان های مختلف،گفت: طی دو روز از اقصی نقاط شهر و استان اصفهان بازدید شد و مشکلات فرونشست زمین و معضلات ناشی از خشکسالی اخیر در شرق اصفهان بررسی می شود.

وزیر کشور و هیات همراه دیروز برای سفری ۲ روزه وارد اصفهان شد./ایرنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما