plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۲۲۴۴

حماس همه فلسطینی ها را به آماده باش و استقرار در مسجد الاقصی فراخواند

سخنگوی حماس گفت نبرد ما با رژیم صهیونیستی بر سر هویت مسجد الاقصی است و همچنان ادامه دارد.
حماس همه فلسطینی ها را به آماده باش و استقرار در مسجد الاقصی فراخواند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، عبداللطیف قانوع، سخنگوی حماس در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد: "به رژیم صهیونیستی اجازه نمی دهیم به بهانه راهپیمایی پرچم شهرک نشینان یا حملات مکرر آنها، نقشه های خود را برای دست اندازی بر مسجد الاقصی عملی کند."

وی خاطرنشان کرد که حمایت رژیم صهیونیستی از تحرکات گروه های افراطی صهیونیست و راه انداختن راهپیمایی پرچم شهرک نشینان و حملات مکرر به مسجد الاقصی به خصوص در صبح امروز (پنج شنبه) باید انگیزه های برای قیام همه عرب ها و مسلمانان باشد.

سخنگوی حماس همه فلسطینی ها را به آماده باش و استقرار در مسجد الاقصی و محوطه های اطراف آن و تشدید درگیری با اشغالگران در مناطق مختلف کرانه باختری فرا خواند.

او همچنین خواستار بسیج تمام توان و امکانات ملت های مسلمان برای یاری قدس و پاسداری از هویت آن و شکست نقشه های اشغالگران برای تقسیم یا تصاحب قدس شد.

گفتنی است شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست از نخستین ساعت های صبح امروز (پنج شنبه) برای ادای مراسم تلمودی به سمت مسجد الاقصی هجوم بردند. همزمان، ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به ارسال گسترده تجهیزات نظامی به قدس اشغالی کرده است.العالم

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما