plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۳۲۰۵۷

تمدید تحریم های آمریکا علیه سوریه

کاخ سفید از تمدید تحریم‌های آمریکا علیه سوریه برای یک سال دیگر خبر داد.
تمدید تحریم های آمریکا علیه سوریه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز،  کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته تا تحریم های یک جانبه علیه رژیم سوریه را بار دیگر برای یک سال دیگر تمدید کند.

در این گزارش آمده است که تصمیم مذکور به قوانین پابرجای محدودکننده متعددی ارجاع می کند که از سوی واشنگتن علیه دمشق از سال 2004 تا 2012 اعمال شده است. این محدودیت ها به طور خاص شامل مسدودشدن دارایی های افراد خاص و نهادهای قانونی و ممنوعیت صادرات کالاها و خدمات خاص آمریکایی به سوریه است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: من وضعیت ملی کشور در قبال سوریه با توجه به اقدامات دولت سوریه، برای یک سال دیگر تمدید می کنم.

کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت دوباره سوریه به اتحادیه عرب اظهار کرد تحریم های آمریکا علیه سوریه ادامه خواهد یافت و واشنگتن روابط خود را با دمشق عادی نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما با دوستان و شرکای خود درباره فعالیت ها و طرح های آنها در این باره مذاکره می کنیم و این موضوع را به وضوح بیان می کنیم که ما روابط خود با دمشق تحت ریاست جمهوری بشار اسد را عادی نمی کنیم. آنها درباره پیامدهای تحریم خطر نمی کنند.اسپتنیک

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما