plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۳۲۰۲۰
در همایش جهاد تبیین

امام جمعه شیراز: دشمن می‌خواهد با کشاندن «ائمه‌جمعه» به بحث حجاب، آنان را «مقابل جامعه» قرار دهد

اگر در جایگاه دستگاه قضایی بودم با آن‌ها که مسئله اقتصاد را بازیچه قرار می‌دادند برخورد می‌کردم
آیت‌الله لطف‌الله دژکام با اشاره به اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید پای ائمه جمعه را امروز به بحث حجاب بکشانند و موضوع اصلی جامعه را حجاب قرار دهند تا مقابل جامعه قرار گیرند، تاکید کرد: صد البته که حجاب برای ما مهم است؛ اما این مسئله اصلی نیست و مهار تورم به فرموده مقام معظم رهبری موضوع اصلی جامعه است.
امام جمعه شیراز: دشمن می‌خواهد با کشاندن «ائمه‌جمعه» به بحث حجاب، آنان را «مقابل جامعه» قرار دهد
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام صبح دیروز در همایش جهاد تبیین که به همت ناحیه ثارالله شیراز برگزار شد سخنرانی کرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه پرسشی که الان با آن مواجه هستیم، این است که اگر جای اولویت اول و دوم عوض شود، یعنی جای اهم و مهم عوض شود چه به سرمان می‌آید ادامه داد: حجاب برای ما مهم است، اما مقام معظم رهبری تاکید دارند که اقتصاد و مهار تورم برای ما اولویت اول را دارد؛ و این، راه را برای ما روشن می‌کند. آن‌ها که جای اهم و مهم را عوض می‌کنند یا دشمن نظام‌اند یا بازی خورده بازی دشمنان هستند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید پای ائمه جمعه را امروز به بحث حجاب بکشانند و موضوع اصلی جامعه را حجاب قرار دهند تا مقابل جامعه قرار گیرند، تاکید کرد: صد البته که حجاب برای ما مهم است؛ اما این مسئله اصلی نیست و مهار تورم به فرموده مقام معظم رهبری موضوع اصلی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه رسانه‌های خودمان که ادعای تبعیت از رهبری دارند، باید حواسشان را بیشتر جمع کنند و بازی دشمن را نخورند، ادامه داد: مقام معظم رهبری اولویت جامعه را مهار تورم و رشد تولید می‌دانند و تیترهای رسانه‌های ما باید بر همین اساس باشد.

وی با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری در جهاد تبیین اظهار داشت: ما به عنوان بسیجی این را پذیرفته‌ایم و وظیفه خود می‌دانیم که آنچه را که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، اطاعت کنیم که اطاعت از فرمان رهبری را وظیفه دینی خود می‌دانیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه برخی مواقع وقتی رهبری مطلبی را می‌فرمایند، ما پیش خود می‌گویم یعنی اینگونه باید باشد؟ تاکید کرد: این تردید نباید در دل ما جایی داشته باشد و تبعیت از ولایت یعنی هر آنچه رهبری گفت، ما بی‌چون و چرا اطاعت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مقدس آن است که از فرمان رهبری اطاعت کند، با یادآوری اینکه من در سال گذشته در خطبه‌های نمازجمعه تاکید کردم که اولویت سال را رهبری مسئله اقتصادی قرار داده‌اند، گفت: در این رابطه بارها از سوی برخی‌ها مورد عتاب و پرسش قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه وقتی گفته می‌شود یک مسئله‌ای مهم‌تر است به این معنی نیست که مسائل دیگری وجود ندارد، تصریح کرد: خیلی از جاسوسانی که وارد کشورهای مختلف می‌شوند وظیفه‌شان جابه‌جا کردن اهم و مهم در دولت‌هاست و به این وسیله خیلی حکومت‌ها را به هم می‌ریزند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری دیدار مجدد مسئولین در ابتدای سال با مقام معظم رهبری، با اشاره به اینکه معظم‌له تاکید کردند که این حاشیه‌ها شما را مشغول نکند، مسئله مهم از دید رهبری را اقتصاد و مهار تورم عنوان کرد و گفت: بار دیگر هم می‌گویم که اگر در جایگاه دستگاه قضایی بودم، با آن‌ها که مسئله اقتصاد را بازیچه قرار می‌دادند برخورد می‌کردم.تسنیم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما