plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۱۹۰
به منظور کنترل خشم فلسطینی ها

محمود عباس همکاری با رژیم صهیونیستی را متوقف کرد

تعلیق توافقات تشکیلات خودگردان با اسرائیل
محمود عباس با اعلام تصمیم سازمان آزادی‌بخش فلسطین به توقف(تعلیق) همه همکاری‌های خود با رژیم صهیونیستی، گفت: برای اجرای آن مکانیزم‌هایی وضع کرده است. با توجه به ناتوانی حکومت خودگردان در اداره امور و اینکه اقدام اخیر صهیونیستها در تخریب خانه های فلسطینی ها، خشم مردم فلسطین را شعله ور کرده است، محمود عباس برای کنترل خشم فلسطینی ها بجای انتخاب استراتژی مقاومت، دست به اعلام توقف همکاری زده است.
محمود عباس همکاری با رژیم صهیونیستی را متوقف کرد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از «فلسطین الیوم»، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از توقف همکاری با رژیم صهیونیستی خبر داد. عباس شامگاه پنجشنبه (سوم مرداد) طی سخنرانی خود در رام‌الله گفت که شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تصمیم به توقف همه همکاری‌های خود با رژیم صهیونیستی گرفته و برای اجرای آن مکانیزم‌هایی وضع کرده است.
محمود عباس تصریح کرد: «ما هرگز تن به دیکته‌ها و تحمیل مسائل حاکم بر روی زمین با توسل به قدرت ظالمانه، به ویژه در قدس نخواهیم داد و همه اقدامات حکومت اشغالگر در قدس انجام می‌دهد، غیر قانونی و باطل است».
گفتنی است محمود عباس  در سالهای اخیر بارها توقف همکاری با اسرائیل غاصب را اعلام کرده و پس از مدتی با وساطت آمریکا مجددا همکاری های مبتنی بر توافقات با رزیم صهیونیستی  را ادامه داده است.
ناظران بر این باورند با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی تا کنون به انجام هیچ توافقی پایبند نبوده و اخیرا با تخریب خانه های فلسطینی ها، خشم مردم فلسطین را شعله ور کرده است، محمود عباس برای کنترل خشم فلسطینی ها دست به اعلام توقف همکاری زده است.
بنظر می رسد، این اقدام محمود عباس در حد حرف است و عملی نیست چرا که اگر حقیقت داشت، با متحد شدن با مقاومت فلسطین در غزه و انتخاب استراتژی مقاومت، لغو همکاری را اعلام می کرد و نه توقف(موقت) همکاری!
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما