plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۱۸۹۳
در پیام تبریک به مناسبت روز معلم

فرماندار نجف آباد: دغدغۀ پیوستۀ معلم، ساختن نسلی اندیشمند برای حرکت حیات بشر بر مدار کرامت انسانی است

جایگاه معلم در تفکر دینی ما، رفیع و ارجمند است
به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم، موسی مباشری در پیامی، ضمن تبریک روز معلم نوشت: تلاش معلم به عنوان ادامه دهندۀ سیرۀ انبیاء، کاشتن بذر دانش و بینش بر لوح جان و ضمیر انسان ها است؛ دغدغۀ پیوستۀ معلم، ساختن نسلی اندیشمند برای حرکت حیات بشر بر مدار ارزش و کرامت انسانی است.
فرماندار نجف آباد: دغدغۀ پیوستۀ معلم، ساختن نسلی اندیشمند برای حرکت حیات بشر بر مدار کرامت انسانی است
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، در پی فرا رسیدن روز معلم، معاون استاندار و فرماندار ویژۀ شهرستان نجف آباد، پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد: 

12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلمی بزرگ و فرزانه، استاد اخلاق شهید مرتضی مطهری مجالی برای پاسداشت انسان هایی است که غایت آفرینش را تامین می‏‌کنند.

تلاش معلم به عنوان ادامه دهنده سیره انبیاء، کاشتن بذر دانش و بینش بر لوح جان و ضمیر انسان ها است، دغدغه پیوسته ی معلم، ساختن نسلی اندیشمند برای حرکت حیات بشر بر مدار ارزش و کرامت انسانی است.

جایگاه معلم در تفكر دينی ما، رفیع و ارجمند است و بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلتِ مقام منیع علم و علم‌آموزی است و بهانه‌ایست تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگزار این ميراث داران انبياء الهی و اربابان معرفت باشیم. 

اینجانب، ضمن گرامی‌داشت ياد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهيد مرتضی مطهری و تمامی شهدای والا مقام سنگر مقدس تعليم و تربيت، فرارسيدن روز معلم را به همه اساتيد، معلمين و تلاش‌گران صبور، متعهد و سخت‌كوش عرصه فرزانگی و دانایی شهرستان نجف آباد تبریک و تهنيت عرض نموده، توفيقات همگی اين عزيزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و انديشه ایران عزيز اسلامی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌لله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان خواستارم.  

موسی مباشری 
معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژۀ شهرستان نجف آباد

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما