plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۱۸۵۰
با رأی نمایندگان مجلس

فاطمی امین از وزارت صنعت، معدن و تجارت رفتنی شد

جلسه سخت و نفس گیر امروز مجلس
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سیدرضا فاطمی امین، دیگر امکان فعالیت در وزارت صنعت، معدن و تجارت در جایگاه وزیر را ندارد. موافقان استیضاح وزیر صمت، فقدان توان مدیریتی، از دست دادن فرصت ها، جولان مافیای خودرو در ایران، قیمت های گزاف مصالح ساختمانی، وعده های محقق نشده و نارضایتی گسترده مردم را از جمله دلایل ضرورت پایان مأموریت فاطمی امین عنوان کردند.
فاطمی امین از وزارت صنعت، معدن و تجارت رفتنی شد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز از خانۀ ملت، نمایندگان مردم در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه، با 162 رأی موافق، 102 رأی مخالف، 2رأی ممتنع و 6 رأی باطله از مجموع 272 نماینده حاضر در مجلس، با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.

موافقان استیضاح وزیر صمت، فقدان توان مدیریتی، از دست دادن فرصت ها، جولان مافیای خودرو در ایران، قیمت های گزاف مصالح ساختمانی، وعده های محقق نشده و نارضایتی گسترده مردم را از جمله دلایل ضرورت پایان مأموریت فاطمی امین عنوان کردند.

دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از اعلام آرای نمایندگان در خصوص وزیر صمت، گفت: از آقای فاطمی امین تشکر و قدردانی می کنم و برای آینده و مسئولیت های دیگر و موفقیت های ایشان در پست های دیگر از خداوند بزرگ آرزوی توفیق دارم. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما