plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۱۸۲۳
با مشارکت اداره فرهنگ، آموزش و پرورش و جمعیت همیاران سلامت روان آوای فریدن

دوره آموزشی سواد رسانه‌ای در فضای مجازی ویژه دانش آموزان دختر شهرستان فریدن برگزار شد

تأکید مدرس دوره بر ضرورت آموزش شهروندان برای ورود به عصر هوش مصنوعی
دوره آموزشی سواد رسانه در فضای مجازی، ویژه دانش آموزان دختر شهرستان فریدن، در سالن اجتماعات دبیرستان فاطمه الزهرا(س) شهر داران برگزار، و مباحث مرتبط با امنیت در فضای مجازی، قوانین حوزه فضای مجازی، شیوه های کلاهبرداری برخط، حملات سایبری، ابعاد هوش مصنوعی و تاثیرات عمیق عصر هوش مصنوعی در حیات پیش روی بشر بیان شد.
دوره آموزشی سواد رسانه‌ای در فضای مجازی ویژه دانش آموزان دختر شهرستان فریدن برگزار شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، دورۀ آموزشی سواد رسانه در فضای مجازی، سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه 1402 با حضور مصطفی امینی، مدرس و کارشناس رسانه و فضای مجازی، ویژه دانش آموزان دختر شهرستان فریدن، در سالن اجتماعات دبیرستان فاطمه الزهرا (س) شهر داران برگزار شد.

سیده مریم عبدالهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن در تشریح این خبر گفت: این دوره با هدف آگاهی بخشی و توانمند سازی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های احتمالی در حوزه فضای مجازی در قالب کارگاه آموزشی یک روزه برگزار شد. 

 در این دوره، مصطفی امینی مدرس دوره ابتدا به مفاهیم کلی از فضای مجازی و نقش آن در زندگی امروزی و نقش‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این فضا اشاره کرد و در ادامه مباحث مرتبط با امنیت در فضای مجازی، شیوه های کلاه برداری، حملات سایبری، ابعاد هوش مصنوعی، حساسیت نسبت به آمادگی در مواجهه با تکنولوژی هوش مصنوعی و تاثیرات عمیق عصر هوش مصنوعی در حیات پیش روی بشر بیان شد.

در انتهای جلسه نیز، دانش آموزان سوالاتی را مطرح نمودند که مدرس دوره به این سوالات پاسخ داد.

گفتنی است این برنامه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و جمعیت همیاران سلامت روان آوای فریدن برگزار گردید.

انتهای پیام/*
۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما