plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۱۶۴۵
در خطبه های نماز جمعه اصفهان

حجة الاسلام محمودی: زکات فطریه موهبت الهی است که در یک زمان و با حرکت یکپارچه به جامعه تزریق می شود

نشانه عقب نشینی دشمن و دمیده شدن روح امید در امت اسلامی مشاهده می شود
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد محمودی در خطبه های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: زکات فطریه موهبت الهی است که در یک زمان و با حرکت یکپارچه به جامعه اسلامی تزریق می شود و مشابه آن در هیچ دین و آیین وجود ندارد.
حجة الاسلام محمودی: زکات فطریه موهبت الهی است که در یک زمان و با حرکت یکپارچه به جامعه تزریق می شود
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، وی در ادامه خطبه با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس سپاه پاسداران افزود: دشمنان مفهوم ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه پاسداران را در نظام اسلامی درک نکرده اند و از این رو همواره با آن به دشمنی برخاسته اند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه اسلامِ بی ولایت؛ اسلام آمریکایی است، افزود: نیروی سپاه در راستای ارزش های انقلاب حرکت می کند و مبانی اعتقادی آن به جهان اسلام صادر شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدارهای اخیر رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف افزود: توصیه رهبر معظم انقلاب این بود که راه برای کشور روشن است و باید با آرمان خواهی و امید حرکت کرد.

وی افزود: به رغم تلاش های اخیر دشمن حضور مردم در مناسبت های مختلف ملی و دینی پرشورتر و پررنگ تر بود.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: صهیونیست ها در ماه رمضان امسال از ورود به مسجد الاقصی منع و محروم شدند که نمود پیشرفت ارزش های اسلامی و زوال قدرت اسراییل است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: وحدت و انسجامی که بین کشورهای اسلامی در حال شکل گیری است نشانه عقب نشینی دشمن و دمیده شدن روح امید در امت اسلامی است.ایرنا

انتهای پیام/*
۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما