plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
کد مطلب : ۳۱۳۵۹

منابع صهیونیستی از شلیک راکت از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی خبر دادند

منابع رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه از شلیک سه فروند راکت از خاک سوریه به بلندی های اشغالی جولان خبر دادند. گزارش ها حاکی است دو راکت نیز بامداد یکشنبه از سوریه به سوی جولان اشغالی شلیک شده است.
منابع صهیونیستی از شلیک راکت از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی خبر دادند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، رسانه های صهیونیستی با اعلام این خبر اعلام کردند که به دنبال شلیک این سه راکت، آژیر خطر در جولان اشغالی سوریه به صدا درآمده است.

منابع صهیونیستی پیش از این از انفجار در مرز سرزمین های اشغالی خبر داده بودند.
ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که آژیرهای خطر در جنوب بلندی‌های جولان پس از شنیدن صدای انفجار در منطقه فعال شدند.

از سوی دیگرشبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه راکت از سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده که یکی از این راکت‌ها در داخل خاک سوریه، دومی در اردن و سومی هم در منطقه موشاو میتسار در جولان اشغالی سقوط کرده است.

الجزیره نیز بامداد یکشنبه از شلیک دو راکت از سوریه به جولان اشغالی خبر داد.
در پی شلیک راکت از سوریه به مناطق جولان اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی در داخل جولان سوریه را کلوله باران کرد. 

شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل در فلسطین اشغالی پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه نیز از خاک لبنان هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حملات، اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

به دنبال موشک باران شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی که بعد از ظهر پنجشنبه رخ داد، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که به این حمله پاسخ خواهد داد. رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک موشک به سمت شهرک‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، شهرهای «القلیله» و «المعلیه» و «وادی زبقین» در جنوب لبنان را با راکت و توپخانه بمباران کردند. همین امر سبب شد که امروز هیأت نمایندگی لبنان در سازمان ملل متحد، شکایت رسمی این کشور از رژیم صهیونیستی را به دبیرکل و شورای امنیت سازمان ملل اعلام کند.

در نامه وزارت خارجه لبنان به سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی مسئول هرگونه وخامت اوضاع و برهم خوردن آرامش در جنوب لبنان معرفی شده است.

رژیم صهیونیستی پیش از این نیز با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل بارها دست به نقض تقریبا روزانه حریم هوایی، دریایی و زمینی لبنان زده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما