plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۳۱۳۳۹
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

هدیه ویژه تراکتور به استقلال و پرسپولیس با شوک به سپاهان

تراکتور 1 - 0 سپاهان
تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در آخرین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تبریزی‌ها به پایان رسید.
هدیه ویژه تراکتور به استقلال و پرسپولیس با شوک به سپاهان
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های تراکتور و سپاهان از ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه جمعه و با ۱۰ دقیقه تاخیر نسبت به زمان اعلام شده قبلی به مصاف هم رفتند.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان در حضور ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام با قضاوت حسن اکرمی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

 دقیقه ۵۲ ارسال بلند از جناح چپ محوطه تراکتور برای شهریار مغانلو با خروج نه چندان مطمئن اخباری چیزی نمانده بود سپاهان را صاحب گل کند اما توپ درست روی پای مغانلو جفت و جور نشد و این موقعیت هم برای سپاهان از دست رفت.

در مقابل اما در دقیقه ۵۸ ضد حمله سریع بازیکنان تراکتور باعث شد توپ در نزدیکی‌های محوطه سپاهان به هاشم نژاد برسد. او هم با حرکت در عرض و ضربه پای راست شانس خود را امتحان کرد اما نیازمند با جاگیری مناسب شوت را در اختیار گرفت.

سرانجام در دقیقه ۶۲ فرار پا به توپ گوستاوو به درون محوطه سپاهان ریگی را مجبور به خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

اسدی پشت ضربه قرار گرفت و به خوبی و در آرامش نیازمند را تسلیم و دروازه سپاهان را باز کرد.

 با این نتیجه سپاهان ۵۲ امتیازی باقی ماند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گرفت. در مقابل تراکتور با ۴۲ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

سپاهان با شکست دیشب در تبریز، جدال قهرمانی در لیگ را به اوج حساسیت رساند.

استقلال حالا با ۵۲ امتیاز هم امتیاز زردپوشان است و پرسپولیس با ۵۱ امتیاز و یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست.خبر آنلا ین 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما