plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۱۲۷۴

مسکو به بازجویی ترامپ واکنش نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که بازداشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به مدت دو ساعت در نیویورک پیش از طرح اتهامات رسمی علیه وی، شاهدی بر بحران ایدئولوژی لیبرال بود.
مسکو به بازجویی ترامپ واکنش نشان داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه در کانال تلگرامی خود بیان کرد:" به این موضوع می‌گویند بحران لیبرالیسم. این سیستم وقتی توسعه پیدا می کند، قابلیت های تکنولوژیکی پیدا کرده و همه چیز را در بر می گیرد. در دنیای مدرن به آن لیبرالیسم می گویند. در نهایت با بلعیدن خود و یا انکار خویش به پایان می رسد".

ترامپ روز سه شنبه به 34 فقره اتهام جعل سوابق مالی سازمان ترامپ در پرداخت پول به استورمی دانیلز بازیگر سابق پورنوگرافی در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 متهم شد. جعل صورت های مالی به خودی خود مجازات حبس ندارد، اما در صورتی تشدید می شود که جعل برای سرپوش گذاشتن به جرم دیگری صورت گیرد. به گفته دادستان ها، ترامپ در تلاش بود تا برخی از تخلفات خود را در طول مبارزات انتخاباتی 2016 سرپوش بگذارد. این اولین بار در تاریخ است که رئیس جمهور سابق آمریکا به یک جرم جنایی متهم می شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما