plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۱۲۴۹
در جلسه هماهنگی و سیاستگذاری ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس

رمضان شریف: شعار امسال راهپیمایی روز قدس؛ «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» است

تقویت زیر ساخت های جبهه مقاومت، نوید بخش نزدیک شدن ما به آزادی فلسطین است
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در جلسه هماهنگی و سیاست‌گذاری این ستاد با بیان اینکه در ۲۳ رمضان مصادف با ۲۵ فروردین روز جهانی قدس را برگزار می کنیم، گفت: مبدا همه مراسم راهپیمایی مساجد است و مقصد راهپیمایی‌ها به میعادگاه نماز جمعه خواهد بود که ان شاء الله شاهد حضور گسترده مردم هستیم. شعارهایی را پیشنهاد داده بودند که به شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» رسیدیم.
رمضان شریف: شعار امسال راهپیمایی روز قدس؛ «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سردار رمضان شریف در ادامه تصریح کرد: امسال شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه ای و بین المللی هستیم که  به وحدت جهان اسلام کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال از هر زمان دیگری نزدیک به آزادی بیت المقدس هستیم که این ظلم ۷۰ و چند ساله صهیونیست ها از سر مردم فلسطین برداشته شود.

رمضان شریف در دومین جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و سیاست گذاری ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس با گرامیداشت یاد دو شهید و پاسدار که به عنوان مستشار در سوریه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: صهیونیست ها تلاش می کنند آنجایی که موجب تقویت جبهه مقاومت فلسطینی می شود را مورد هدف قرار دهند، اما غافل هستند که جریان حق و جبهه مقاومت با این شهادت ها قوی‌تر و با انگیزه‌تر می شود.

وی با تاکید بر این که انتقام این شهدا از آنان گرفته می شود و تاوانش را پس می دهند، گفت: همانطور که در جلسه قبل مطرح شد روز 23 ماه مبارک به عنوان جمعه آخر ماه رمضان در نظر گرفته و روز قدس را برگزار می کنیم. با توجه به اهمیت روز قدس تصمیم گرفتیم این روز را از کنار مرقد مطهر سردار سلیمانی اعلام کنیم که پیام معناداری برای صهیونیست ها و آزادی خواهان جهان دارد که از جوار مرقد مطهر شهید قدس و علمدار مقاومت برنامه های روز جهانی قدس را اعلام کردیم.

رمضان شریف با بیان اینکه امسال روز جهانی متفاوتی نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت، تصریح کرد: از دو منظر شرایطی که امروز جبهه مقاومت دارد، متفاوت است. امروز کرانه باختری رود اردن نسبت به سال های قبل شرایط متفاوتی دارد و  شاهد عملیات‌ها و انتقام گیری های متعددی از کرانه باختری هستیم. همچنین در سرزمین های 1948 و غزه تحرکات زیادی را شاهد هستیم.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: جریان مقاومت، جریان اصلی مردم مظلوم فلسطین است و در هفته های اخیر بیش از 230 شهید تقدیم کرده اند. این مساله نشان می دهد با عزم جدی تری وارد مبارزه با صهیونیست ها شده اند، گروه های مقاومت و جدیدی که شکل گرفته اند نسل چهارم فلسطینی ها هستند.

رمضان شریف در ادامه اظهار داشت: شاهد وحدت در جهان اسلام هستیم. در صحنه مقابل نیز رژیم جعلی صهیونیستی در شرایط بسیار خطرناکی است و درگیری های داخلی آن ها اوج پیدا کرده است.

وی همچنین بیان کرد: تحولاتی که این روزها و تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی شاهد هستید نشان می دهد راه بازگشتی برای این ها متصور نیست. حتی حامیان رژیم صهیونیستی از این موضوعات متاثر شدند و در تمام تحلیل هایی که ارائه می کنند عبارت در آستانه فروپاشی شدن را می بینیم.

رمضان شریف تاکید کرد: تقویت زیر ساخت های جبهه مقاومت، انگیزه آنان و شرایطی که صهیونیست ها دچار آن هستند، نوید بخش نزدیک شدن ما به آزادی فلسطین است از این جهت روز جهانی قدس متفاوتی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما