plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۳۰۷۰۸

دلار وارد کانال 42 هزار تومان شد/ تداوم افت قابل توجه قیمت سکه

دلار بازار آزاد، در ادامه روند کاهشی خود، ضمن اینکه دچار پراکندگی قیمتی در بازاری بدون تقاضا شد، دقایقی پیش وارد کانال 42 هزار تومانی شد. از سوی دیگر نیز رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در بازار امروز نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته خبر داد و گفت: از بهای سکه سه میلیون تومان و از بهای هر گرم طلا ۲۱۰ هزار تومان کاسته شده است.کاهش های ثبت شده به مراتب بیشتر از اعلام رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران است.
دلار وارد کانال 42 هزار تومان شد/ تداوم افت قابل توجه قیمت سکه
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، در پی اعلام خبر توافق ایران و عربستان و تقویت گمانه زنی ها درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام، بازار ارز و طلا به این اخبار واکنش قابل توجه نشان داد و دلار در بازار آزاد در ادامه روند کاهشی خود وارد کانال 42 هزار تومانی شد. 

از سوی دیگر نیز نادر بذرافشان در گفت‌گو با ایسنا، ضمن اعلام خبر ریزش قیمت‌ها در بازار امروز (شنبه ۲۰ اسفند ماه) سکه و طلا نسبت به آخرین معاملات پایانی هفته گذشته (پنجشنبه)، گفت: این ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا به دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز اتفاق افتاده است. 

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار امروز نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته اعلام کرد: براساس آخرین معاملات امروز (شنبه) هر مثقال طلای ۱۷ عیار حدوداً یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به هشت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به ازای هر مثقال رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با حدود ۲۱۰ میلیون تومان کاهش در بازار امروز دو میلیون و ۶۷ هزار تومان تعیین قیمت شده است. حباب سکه نیز در محدوده پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود، در حال حاضر در محدوده پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

البته این اظهار نظر وی در حالی ست که بازار طلا نیز با کاهش بیشتری در قیمت ها مواجه است و هر گرم طلای 18 عیار ، در محدوده 20,462,000 ریال داد و ستد می شود و سکه بهار آزادی نیز با قیمت 219,820,000 ریال معامله می شود. 

پیش بینی می شود کاهش قیمت ها با توجه به سیگنال های مثبتی که در روابط بین الملل به چشم می خورد، تداوم داشته باشد. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما