plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۳۰۴۸۵

ایجاد بازار سهام اختصاصی برای دانش‌بنیان‌ها

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری ایران از ایجاد شرایط ویژه برای تسهیل ورود دانش‌بنیان‌ها به بازار سهام ایران خبر داد.
ایجاد بازار سهام اختصاصی برای دانش‌بنیان‌ها
به گزارش ایصال نیوز از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ایران، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری ایران از ایجاد بازار اختصاصی بورس برای دانش‌بنیان‌ها در ایران خبر داد و گفت: در این بازار، تابلوی اختصاصی، شاخص اختصاصی و هیات پذیرش اختصاصی برای این مجموعه‌ها تعریف شده است.

هاشم آقازاده، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری ایران با حضور در برنامه صبح بخیر ایران با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه دانش‌بنیانی رخ داده است، بیان کرد: طی سال‌های اخیر شرایط برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان مطلوب‌تر شده و توسعه خوبی را در این حوزه تجربه کرده‌اند.

وی افزود: این تسهیلات با شروع سال با نام و شعار "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" رهبر ایران و تاکید ایشان مبنی بر توجه ویژه به این حوزه و تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان در ایران، تکمیل‌تر و امید خوبی به زیست‌بوم فناوری و نوآوری تزریق شد.

به گفته آقازاده، در قانون مترقی جهش تولید دانش‌بنیان، توجه ویژه‌ای به مباحث مرتبط با زیست‌بوم دانش‌بنیانی به ویژه بحث‌های اقتصادی، مالی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری مربوط به این زیست‌بوم شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما