plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۰۳۴۳

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شلیک راکت های مقاومت به مناطق اشغالی

مقاومت فلسطین در غزه صبح امروز، شهرک‌های اطراف غزه را با 8 موشک هدف قرار داد. جنگنده های رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به غرب غزه، مواضع مقاومت فلسطینی را بمباران کردند.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شلیک راکت های مقاومت به مناطق اشغالی
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی از شلیک بیش از 8 فروند موشک از غزه به سمت شهرک های صهیونیست‌نشین اطراف غزه در بامداد پنجشنبه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اعتراف به شلیک راکت از سوی مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه ای ادعا کرد که شلیک 6 موشک را از غزه رصد کرده است که 5 فروند آن توسط سامانه گنبد آهنین رهگیری شده و موشک ششم نیز به یک منطقه غیر مسکونی اصابت کرده است.

این عملیات در پاسخ به جنایت خونین نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام گرفته است.

در حمله وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیستی به نابلس، 12 فلسطینی به شهادت رسیدند که 11 نفر از آنها در نابلس شهید شدند و دوازدهمین شهید از جنین بود که ابتدا مجروح شد واندکی بعد به شهادت رسید.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی صبح پنجشنبه اعلام کردند که یک فروند بالگرد جنگی رژیم صهیونیستی موقعیت بدر متعلق به مقاومت در اردوگاه الشاطئ در غرب غزه را با شلیک یک موشک هدف قرار داد.

خبرگزاری شهاب نیز گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو موقعیت بدر در اردوگاه الشاطئ و عیسی البطرا در اردوگاه البریج را با چند موشک هدف قرار دادند. رزمندگان مقاومت فلسطین اقدام به تیراندازی با تیربار به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که وارد حریم هوایی غزه شده بودند، کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما