plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۰۳۰۰
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد

گوشت قرمز گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار است

نظارت بهداشتی بر محموله‌های پروتئینی با دقت و اقتدار انجام می‌گیرد
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این سازمان مسوول تایید بهداشت و سلامت گوشت‌های قرمز وارداتی است و گوشت گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار هستند.
گوشت قرمز گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار است
به گزارش ایصال نیوز، در این اطلاعیه آمده است؛ سازمان دامپزشکی کشور حسب مأموریت تعریف شده، ناظر بر کنترل و تایید بهداشت و سلامت محصولات پروتئینی با منشاء خام دامی وارداتی است و تا امروز تمام گوشت‌های وارداتی به کشور دارای گواهی تأییدیه بهداشتی بوده‌اند.

این اطلاعیه می‌افزاید: همکاران خدوم این سازمان با توجه به استمرار روند واردات گوشت قرمز برای کمک به تنظیم بازار، می‌کوشند تا فارغ از توجه به هرگونه حواشی و مباحث شایعه‌‌پراکنی از سوی فرصت‌طلبان، که برای بهره‌برداری از موقعیت تقاضای مردم در بازار، اهدافی غیراخلاقی و منفعت‌جویانه را تعقیب می‌کنند، با حداکثر تمرکز و تعهد، سلامت گوشت‌های وارداتی را از لحاظ بهداشتی تحت کنترل شدید قرار دهد.

بنابر اطلاعیه سازمان دامپزشکی کشور تا امروز هیچ گونه مشکلی در عرضه گوشت سالم و بهداشتی وارداتی رخ نداده است، زیرا تنها به گوشت قرمزی که آزمایش‌های لازم را طی کرده باشد، اجازه ورود داده می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: بهداشت و سلامت مردم، خط قرمز سازمان دامپزشکی کشور است و نظارت بهداشتی بر محموله‌های پروتئینی با دقت و اقتدار انجام می‌گیرد.

سازمان دامپزشکی کشور در این اطلاعیه به مردم اطمینان داده است که گوشت گرم وارداتی و گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما