plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸
کد مطلب : ۳۰۲۵۲

20 شهید و زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق

یک منبع نظامی سوریه بامداد یکشنبه اعلام کرد: در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محله ای مسکونی در دمشق حداقل 5 نفر شهید و 15د نفر مجروح شدند وخسارت مادی قابل توجهی به چند ساختمان مسکونی وارد شد.
20 شهید و زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق
به گزارش ایصال نیوز، دقایقی بعد از این تجاوز خصمانه دشمن صهیونیستی، خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق تایید کرد که در پی حمله هوایی به یک ساختمان مسکونی در منطقه کفرسوسه دمشق، چند نفر شهید و چند نفر مجروح شده‌اند.

همزمان اعلام شد که به یک سایت راداری ارتش سوریه در «تل المسیح» واقع در حومه شهر «شهبا» در شمال استان السویداء نیز حمله شده است.

خبرگزاری سانا به نقل از وزارت بهداشت سوریه گزارش داد که آمار اولیه شهدای این حمله رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی دمشق ۵ شهید و ۱۵ مجروح است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز با بیان اینکه منطقه مورد هدف یکی از حساس‌ترین مناطق امنیتی دمشق به حساب می‌آید به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق نوشت: «در تجاوز دشمن اسرائیلی یک ساختمان مسکونی هدف قرار گرفت».

رسانه‌های صهیونیستی نیز با اعلام خبر شنیده‌شدن صدای ده‌ها انفجار در آسمان دمشق، گفتند که به اهدافی در ریف جنوبی دمشق حمله شده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» تعداد تلفات حمله به این ساختمان امنیتی را ۸ تا ۹ نفر اعلام کرد.

یک منبع نظامی سوری تصریح کرد که در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک سایت راداری و یک ساختمان مسکونی در جنوب دمشق، پدافند هوایی سوریه چندین موشک دشمن را رهگیری و سرنگون کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما