plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
کد مطلب : ۳۰۱۶۰

آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و سنتکام

منابع خبری یکشنبه شب از آغاز رزمایش مشترک پدافند هوایی و سایبری ارتش رژیم صهیونیستی با فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مستقر در منطقه خبر دادند.
آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و سنتکام
به گزارش ایصال نیوز، به نقل از تارنمای سما فلسطین، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه از آغاز تمرین نظامی با فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا با نام « Juniper Falcon» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تمرین نظامی بخشی از سری تمرینات ارتش با سنتکام است و اجرای آن به عنوان بخشی از برنامه آموزشی ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود.

این بیانیه می‌افزاید: این تمرین بر روی سناریوهای پدافند هوایی، فضای سایبری، داده‌های اطلاعاتی و لجستیک متمرکز خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرده است که این تمرین آمادگی مشترک (رژیم) اسرائیل و آمریکا برای مقابله با سناریوهای مختلف را آزمایش و همچنین همکاری‌های عملیاتی بین دو ارتش را تقویت خواهد کرد.

این دومین رزمایش مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی مرکزی آمریکا در سال ۲۰۲۳ پس از رزمایش «جونیپر اوک» است که ماه گذشته آغاز شد و بزرگترین مانور نظامی مشترک دو طرف بود. ۱۰۰ جنگنده آمریکایی به همراه جنگنده‌ها، بمب افکن‌ها و هواپیماهای سوخت رسان، علاوه بر گروه ناو هواپیمابر جورج بوش، به همراه ۴۲ هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی در این تمرین شرکت داشتند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما