plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۹۹۸۱
هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر

بازگشت استقلال به کورس قهرمانی در کویر بارانی

مس کرمان ۲ - ۳ استقلال
مصاف مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در این دیدار از سوی داور بازی اخراج شد. در جدول لیگ پس از سپاهان و پرسپولیس، استقلال در چایگاه سوم است.
بازگشت استقلال به کورس قهرمانی در کویر بارانی
به گزارش ایصال نیوز، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

آبی‌پوشان پایتخت در هوای بارانی کرمان، به مصاف شاگردان فرزاد حسین‌خانی رفتند و با وجود اینکه یک بر صفر از حریف خود عقب افتادند اما در نهایت با گل‌های مهدی قایدی (۲ گل) و جعفر سلمانی موفق شدند از نارنجی‌پوشان کرمانی عبور کنند.

شرح گل ها:

گل اول مس کرمان: در دقیقه ۱۰روی اشتباه علیرضا رضایی در محوطه جریمه استقلال، معین عباسیان صاحب موقعیت گلزنی شد و او با فرصت طلبی خود، موفق شد از اشتباه استقلالی‌ها استفاده کند و گل اول مسی‌ها را به ثمر برساند.

گل اول استقلال: روی نفوذ مهدی قایدی به محوطه جریمه مس کرمان، این بازیکن با یک شوت به سمت دروازه مس و اشتباه آرمان شهدادنژاد و تاثیرگذاری میلادی خدایی روی توپ، موفق شد گل‌ تساوی‌بخش بازی را به ثبت برساند تا بازی با نتیجه یک بر یک پیش برود.

گل دوم استقلال: روی نفوذ آرش رضاوند به محوطه جریمه مس کرمان، جعفر سلمانی صاحب موقعیت شد و این بازیکن با یک شوت بی‌نقص، توانست دروازه مس کرمان را باز کند.

گل سوم استقلال: مهدی قایدی روی یک حرکت انفرادی به محوطه جریمه مس کرمان رسید و با یک شوت مطمئن، گل دوم خود و گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

گل دوم مس کرمان: عارف روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و او با یک شوت استثنایی، توانست دروازه آبی‌پوشان پایتخت را باز کند.

حواشی مهم بازی

در لحظات پایانی بازی، درگیری‌ای میان کادر فنی استقلال و مس کرمان شکل گرفت. این درگیری در ابتدا میان یکی از نیمکت‌نشینان مس کرمان با ساپینتو شکل گرفت و در ادامه بازیکنان مس کرمان و استقلال هم وارد درگیری شدند و مشکلات متعددی رخ داد.

داور در این صحنه مسابقه به سرمربی آبی‌ها کارت قرمز داد و سرمربی آبی‌ها در حالی که خودش هم باور نمی‌کرد، از زمین مسابقه اخراج شد. ساپینتو قبل از ترک ورزشگاه، به سمت هواداران استقلال رفت و با آن‌ها خوشحالی کرد و آن‌ها را به هیجان آورد.

پرسپولیس پس از ۱۱۱ روز صدر را از دست داد

در این هفته تیم فوتبال پرسپولیس با توقف مقابل آلومینیوم اراک و با توجه به پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان، صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

با تساوی بدون گل پرسپولیس ۳۶ امتیازی شد و با توجه به پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر و تفاضل گل بهتر زردپوشان اصفهانی، شاگردان مورایس با ۳۶ امتیاز به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر رسیدند.

استقلال نیز با 33 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما