plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
کد مطلب : ۲۹۹۴۱

خداحافظی کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران

کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در اینستاگرام به طور تلویحی از اعضای تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد.
خداحافظی کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، با گذشت بیش از دو ماه از شکست ایران مقابل آمریکا و کنار رفتن تیم ملی از جام جهانی قطر هنوز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشخص نشده است.

در این خصوص همچنان شایعاتی پیرامون تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش وجود دارد و مسئولان فدراسیون در حال رایزنی برای انتخاب نفر اول کادرفنی این تیم هستند.

حالا اما کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به طور تلویحی با هواداران فوتبال ایران خداحافظی کرد.

او نوشته خود را با این جمله آغاز کرد: «وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت.»

کارلوس کی روش، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد.

سرمربی پرتغالی در پایان این پست، با انتشار متنی که رنگ و بوی جدایی می داد، نوشت: از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.

* واکنش به خداحافظی کی‌روش

با این حال، پست اینستاگرامی کی روش با یک حاشیه جالب توجه همراه شده است.

حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی که در رقابت های جام جهانی تنها 45 دقیقه و در نیمه دوم دیدار با انگلیس به میدان رفت، واکنش عجیبی به پست CQ داشت.

حسین کنعانی زادگان با انتشار کامنتی، سرمربی پرتغالی را به خیانت متهم کرده است. مدافع تیم الاهلی قطر زیر پست کی روش نوشته است: تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.

ورزش سه در واکنش به رفتن این مربی پرتغالی از ایران نوشت: بعد از انقلاب اسلامی هیچ کسی به اندازه کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران حضور پیدا نکرد.

این سرمربی پرتغالی در اولین دوره حضور خود خاطرات شیرینی را رقم زد و البته بیش از حد معمول نیز حاشیه ایجاد کرد. اما نحوه ورود او در دومین دوره، لیست غیرمنتظره و عجیب برای جام جهانی، بردن تنها 25 نفر، تغییر سیستم مقابل انگلیس و در نهایت تاکتیک تکراری و قابل پیش بینی مقابل آمریکا، بخش تامل برانگیزی از وجهه او را در بین طرفداران فوتبال ایران از بین برد. بد بدرقه نیستیم و در نهایت بابت روزهای شیرین از تو تشکر می کنیم کارلوس کی‌روش. البته روزهای حزن انگیز و خاطرات بد هم کم نبود و اصلا شاید کاش این دوره دوم حضورت رقم نمی خورد تا خداحافظی ما با یکدیگر مانند آن صحنه حسرت تو بعد از تعویض بیرانوند مقابل انگلیس، با این سکانس پایانی تلخ نمی بود.ورز ش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما