plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۹۸۹۴

حملات هوایی دشمن به کامیون های موادغذایی در مرز سوریه و عراق

منابع خبری یکشنبه شب از وقوع انفجار ناشی از حملات هوایی در مرز سوریه و عراق خبر دادند. در این حمله حداقل یک پهپادی پس از یک شلیک اخطاری، چند کامیون حامل مواد غذایی را هدف گرفت اما تلفات جانی در پی نداشت.
حملات هوایی دشمن به کامیون های موادغذایی در مرز سوریه و عراق
به گزارش ایصال نیوز، هواپیماهای ناشناس چندین کامیون را در روستای «الهری» در نزدیکی شهر البوکمال واقع در مرز سوریه و عراق را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در این حمله هوایی که گفته شده با پهپاد انجام شده، کسی آسیب ندیده است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد، یک پهپاد به سمت کامیون حامل مواد غذایی در مرز سوریه و عراق شلیک کرده و این حمله تلفات جانی در پی نداشته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز به نقل از یک منبع امنیتی خبر داد که این حملات با یک پهپاد صورت گرفته است؛ به نحوی که پهپاد مذکور، سه شلیک انجام داده است که شلیک نخست، اخطار بوده و شلیکهای دوم و سوم به سمت چند کامیون حامل مواد غذایی بوده است. این حمله، تلفات جانی در پی نداشته است.

شبکه المیادین نیز با اعلام خبر حمله پهپادی به یک کاروان در نزدیکی البوکمال، به نقل از منابعی گزارش داد که این کاروان حامل کمک‌های غذایی بوده است.

خبرنگار العالم هم گزارش داد، چند پهپاد ناشناس، شش کامیون را که در نزدیکی روستای «الهری» در شرق بوکمال، پارک کرده بودند، هدف قرار دادند. این کامیونها پس از عبور از گیت مرزی عراق، مورد حمله قرار گرفتند.

آبان گذشته نیز انفجارهایی در نزدیکی مرز میان عراق و سوریه به وقوع پیوست که بر اساس گزارش رسانه ها، محموله غذایی در نزدیکی گذرگاه مرزی القائم هدف قرار گرفته بود.

گفتنی است؛ نیروهای مقاومت، عامل این حملات را رژیم صهیونیستی و آمریکا می دانند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما