plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۲۹۸۴۸
هفته هفدهم لیگ برتر

فولاد ۱ - 0 پرسپولیس صفر؛ نکونام فاتح بازی جنجالی

فولاد در رتبه هشتم قرار گرفت
تیم فوتبال فولاد خوزستان توانست با درخشش خرید جدید خود در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود به برتری دست پیدا کند.
فولاد ۱ - 0 پرسپولیس صفر؛ نکونام فاتح بازی جنجالی
به گزارش ایصال نیوز، دو تیم در شرایط متفاوتی به این مسابقه رسیده بودند، اما به دلیل شرایطی که در جدول رده‌بندی داشتند، با هدف کسب پیروزی به دیدار هفته هفدهم پا گذاشته بودند.

پرسپولیس برای تداوم فاصله مناسب خود با سایر مدعیان به سه امتیاز این بازی خارج از خانه نیاز داشت و در سوی مقابل، فولادی‌ها که وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارند، برای افزایش روحیه و اینکه نشان بدهند شرایط روبه‌رشدی دارند به دنبال سه امتیاز بودند.

این مسابقه‌ای بود که از ابتدا مشخص بود می‌تواند حواشی زیادی به همراه داشته باشد و در جریان مسابقه نیز اگر از موقعیت‌هایی که پرسپولیس در دقایق پایانی مسابقه ایجاد کرد و همین‌طور موقعیت‌های فولاد در ابتدای نیمه دوم گذر کنیم، بیشتر شاهد درگیری نیمکت‌های دو تیم با داور مسابقه بودیم که ماحصل آن نزدیک به 10 کارت زرد و یک کارت قرمز برای جواد نکونام بود که بیشتر زمان نیمه دوم را از روی سکوها با عصبانیت بازی تیمش را مدیریت کرد تا پیروزی ارزشمندی که به دست آورده بود، حفظ شود.

در این مسابقه سراسر جنجالی اما زیباترین و چشم‌نوازترین موقعیت بازی در دقیقه 22 دیده شد که ارسال دقیق احسان پهلوان کمی آنطرف‌تر از تیرک دوم برای تورس، خرید اسپانیایی فولاد خوزستان، ارسال شد و این بازیکن هم تبحر خود را به رخ کشید و بدون معطلی با یک ضربه بغل پای تماشایی دروازه بیرانوند را هفتمین مرتبه طی 17 بازی اخیر باز کرد تا تیمش در ادامه مسابقه دست بالاتر را داشته باشد.

فولاد، هر چند بسیار سخت، اما درنهایت توانست سه امتیاز این مسابقه حساس را کسب کند و پرسپولیس برای دومین مرتبه طعم شکست را چشید تا حالا فاصله‌اش با تیم دوم که سپاهانِ 33 امتیازی است، تنها 2 امتیاز باشد.

در سوی دیگر فولاد خوزستان با این 3 امتیاز به اوضاع خود در جدول سر و سامان بخشید و حالا با 24 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هشتم با امیدواری بیشتری به بازی‌های آینده نگاه می‌کند.

 سرمربی پرسپولیس بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان به شیوه بازی و اتفاقات شکل‌گرفته در آن اعتراض تندی داشت.

یحیی گل محمدی از همان ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری به انتقاد از شیوه نمایش تاکتیکی حریف در این بازی پرداخت: خیلی دوست دارم درباره بازی و مسائل فنی صحبت کنم، اما اتفاقاتی که در طول 90 دقیقه افتاد، حال آدم را از فوتبال و بازی کردن بد می‌کند. این بازی لجن بود. از شما می‌پرسم آیا اسم این بازی را می‌شود فوتبال گذاشت؟ اتفاقاتی که در طول این بازی افتاد حال آدم را از فوتبال بد می‌کند.
باشگاه فولاد نیز با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت‌های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ظاهرا گناه فولاد این است که امروز پرسپولیس را شکسته داده و یکی از مهم‌ترین بازی‌‌های فصل را به نفع خود تمام کرده است. اگر بازنده بودیم، حتما فولاد بهترین تیم دنیا بود و موعود بنیادی‌فر بهترین داور روی زمین! متاسفانه بعد از دیدار امروز، شاهد انواع بی‎‌اخلاقی‌‌ها و توهین‌ها بودیم./ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما