plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۲۹۵۴۶

استقلال 2- تراکتور 1؛ فرار در وقت‌های اضافه جنجالی

استقلالی‌ها در ماراتنی ۱۳۰ دقیقه‌ای با دو پنالتی موفق به شکست تراکتور در وقت‌های اضافی شدند.
استقلال 2- تراکتور 1؛ فرار در وقت‌های اضافه جنجالی
به گزارش ایصال نیوز، شاگردان ریکاردو ساپینتو که چند روز قبل در لیگ برتر نتیجه را به تراکتور واگذار کرده بودند، در جام حذفی نیز کار سختی مقابل آن‌ها داشتند. به طوریکه که پس از کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه، ابتدا تیم سرخپوش بود که با گل رضا اسدی پیش افتاد.

با این شرایط استقلالی‌ها که دوست نداشتند بازنده این مسابقه هم باشند، برای پیروزی به آب و آتش زدند.

در نهایت با کسب دو پنالتی و گل کردن آن‌ها توسط کیوین یامگا با برد مهمی رسیدند تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرده و هم‌چنین یک تیم گردن کلفت را از مسابقات حذف کنند.

شرح گل

تراکتور ۱-۰ استقلال

دقیقه ۹۳ (رضا اسدی)- محمد آقاجانپور با در اختیار گرفتن توپ و سپس نفوذ به محوطه جریمه، توپ را در اختیار رضا اسدی قرار داد و این بازیکن با ضربه بغل پای نرم، دروازه استقلال را باز کرد.

استقلال ۱-۱ تراکتور، دقیقه ۱۱۰ (کوین یامگا)- با فرار تند و تیز قایدی به محوطه جریمه، هادی محمدی روی مهاجم آبی‌ها خطا کرد و کوپال ناظمی نقطه پنالتی را نشان داد. در نهایت این موقعیت با ضربه مطمئن یامگا وارد دروازه تراکتور شد.

استقلال ۲-۱ تراکتور، دقیقه ۱۲۰ (کوین یامگا)- مهدی قایدی با خطای قادری در محوطه جریمه روی زمین افتاد و داور برای دومین مرتبه نقطه‌ی پنالتی را نشان داد. ضربه اول یامگا را اخباری با جهشی مطمئن دفع کرد اما کمک داور به علت جلو آمدن گلر رای به تکرار ضربه داد. در ادامه یامگا بار دیگر ضربه را زد که وارد دروازه شد اما اینبار کوپال ناظمی به علت حضور زودهنگام بازیکنان در محوطه جریمه رای به تکرار داد. در نهایت ضربه سوم یامگا وارد دروازه شد و گل دوم استقلال اینگونه به دست آمد.

بهترین بازیکن مهدی قایدی:

بدون شک آمدن این بازیکن سرنوشت بازی را برای استقلال عوض کرد. مهاجمی که با فرار تند و تیز به قلب دفاع حریف و البته حرکت تکنیکی در محوطه جریمه دو پنالتی برای آبی‌ها به ارمغان آورد تا برنده جدال سرنوشت‌ساز باشند. رضا اسدی- هافبک تراکتوری‌ها که این روزها توسط سرمربی اسپانیایی به خط حمله رفته، توانست در جدال با استقلال با گلی مهم، تراکتور را پیش اندازد. البته این برتری دوامی نداشت و در نهایت شاگردان ساپینتو برنده میدان بودند./ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما