plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۲۹۵۳۷

جام حذفی فوتبال؛ پیروزی سپاهان اصفهان با درخشش مغانلو

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان، در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ میزبان تیم دسته یکی سایپا بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز و راهی مرحله یک هشتم شد.
جام حذفی فوتبال؛ پیروزی سپاهان اصفهان با درخشش مغانلو
به گزارش ایصال نیوز، مصاف سپاهان با سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بهانه خوبی شد که مورایس در ترکیب تیم سپاهان به جوان ها بیشتر میدان دهد.

گل اول سپاهان در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل سایپا در شرایطی به ثمر رسید که پاس در عرض آلویس کامسوبا برای محمد علی‌نژاد فرستاده شده بود، اما شهریار مغانلو با فرصت‌طلبی و فرار از بین مدافعان حریف توپی را که در حال حرکت بود تبدیل به گل کرد و طلایی‌پوشان را پیش انداخت.

با وجود اینکه مغانلو فرصت زدن گل اول سپاهان را از علی‌نژاد گرفت و توپ را وارد دروازه سایپا کرد، اما شماره ۸۱ سپاهان بدون ناراحتی اولین بازیکنی بود که مهاجم گلزن و هم‌تیمی‌اش را در آغوش گرفت و به او تبریک گفت.

در مصاف روز چهارششنبه سپاهان با سایپا که با 3 گل شهریار مغانلو به سود تیم میزبان پایان یافت، مورایس یاسین سلمانی را به عنوان کاپیتان راهی میدان کرد.

حضور دیگر بازیکنان جوان نظیر آریا یوسفی، محمد قربانی، عیسی مرادی و ... در تیم سپاهان خود نمایی می کرد و به طور حتم با این نمایش این جوانان در بازی های آتی نقش پررنگ تری در ترکیب تیم سپاهان ایفاء خواهند کرد.

بوی خوب جوانی در سپاهان در مصاف با سایپا بیشتر از همیشه به مشام رسید و این می تواند کمک حال سپاهان در آینده باشد.

تیمی که در فوتبال پایه هم یکی از بهترین هاست اما کمتر از جوان های خود استفاده کرده و بیشتر پست های تیم را بازیکنان اسمی پر کرده اند.

مورایس نه فقط در بازی با سایپا در بازی های لیگ برتر هم نشان داد، در میدان دادن به جوان ها هراسی ندارد و میدان دادن به جوان ها یکی از ایده های مربیگری اوست.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما