plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۹۴۴۸
در همایش یاران سلیمانی

سردار قاآنی: همه شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، شهدای امنیت و الباقی شهدا زیر پرچم مقاومت هستند

حضرت ام‌البنین(س) گل‌های حضرت زهرا(س) را پرورش داد تا آنان به شهادت رسیدند
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم. اگر این ایام مجالس را با نام شهید سلیمانی شروع می‌کنیم، این شهید جلودار شهدای بسیاری بود که او را همراهی می‌کردند. همه شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، شهدای امنیت و الباقی شهدا زیر پرچم مقاومت هستند. چون اینان فرزندان معنوی رسول خدا (ص) هستند و خداوند به آن حضرت استقامت را امر فرموده است.
سردار قاآنی: همه شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، شهدای امنیت و الباقی شهدا زیر پرچم مقاومت هستند
به گزارش ایصال نیوز، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در همایش یاران سلیمانی که جمعه شب در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دی‌ماه امسال معطر به دو مناسبت فاطمی بود؛ در ابتدای ماه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در انتهای ماه نیز ایام ولادت ایشان است.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران شهدا، افزود: حضرت ام‌البنین(س) گل‌های حضرت زهرا(س) را پرورش داد تا آنان به شهادت رسیدند و در کنار آنان نیز، چهار فرزندش امام حسین(ع) را همراهی کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی آن فرمانده‌ی وفادار، همراه با همه دلیرمردان جنگید و در اوج به شهادت رسید؛ یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم. اگر این ایام مجالس را با نام شهید سلیمانی شروع می‌کنیم، این شهید جلودار شهدای بسیاری بود که او را همراهی می‌کردند. همه شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، شهدای امنیت و الباقی شهدا زیر پرچم مقاومت هستند. چون اینان فرزندان معنوی رسول خدا (ص) هستند و خداوند به آن حضرت استقامت را امر فرموده است.

سردار قاآنی بیان کرد: شهدا، تابعین رسول خدا(ص) بوده و در میدان مقاومت به اشکال مختلف حضور یافته و به امر خدا به بهترین شکل عمل کردند و این برای خانواده‌هایشان افتخار است.

وی اظهار داشت: امیدواریم خداوند به ما توفیق عنایت کند تا مسیر نورانی شهدا را تا رسیدن به امام زمان(عج) ادامه دهیم‌.

​​انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما