plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۹۴۴
خطاب به مردم آمریکا مطرح شد

چهار نماینده زن کنگره: در دام سخنان ترامپ نیفتید

ترامپ در تلاش است افکار عمومی را منحرف کند
چهار نماینده زن کنگره آمریکا که با حملات توییتری شدید دونالد ترامپ مواجه شده‌اند، اظهارات او را «تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی» توصیف کردند. این واکنش در حالی صورت می گیرد که رئیس جمهوری آمریکا در توجیه توییت ‌های جنجالی خود که بسیاری از منتقدان وی آنها را نژادپرستانه توصیف کرده‌اند بار دیگر تاکید کرد که چهار نماینده یاد شده بهتر است آمریکا را ترک کنند و برای کمک به کشورهایی بروند که از آنجا آمده‌اند.
چهار نماینده زن کنگره: در دام سخنان ترامپ نیفتید
به گزارش ایصال نیوز به نقل از یورونیوز، چهار نماینده زن کنگره آمریکا که با حملات توییتری شدید و جنجالی دونالد ترامپ مواجه شده‌اند در واکنش به سخنان رئیس جمهوری آمریکا اظهارات او را «تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی» توصیف کردند. الکساندریا اوکاسیو کورتز، ایلهان عمر، آیانا پریسلی و رشیده طلیب، چهار نماینده دموکرات کنگره با شرکت در یک کنفرانس خبری ضمن بیان این سخنان از آمریکایی‌ها خواستند که در «دام سخنان دونالد ترامپ» نیفتند.
این واکنش در حالی صورت می گیرد که رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در توجیه توییت ‌های جنجالی خود که بسیاری از منتقدان وی آنها را نژادپرستانه توصیف کرده‌اند بار دیگر تاکید کرد که چهار نماینده یاد شده بهتر است آمریکا را ترک کنند و برای کمک به کشورهایی بروند که از آنجا آمده‌اند.
دونالد ترامپ با دفاع از مواضع قبلی خود و ضمن رد اتهام‌های وارده مبنی بر رویکرد نژادپرستانه بار دیگر تاکید کرد که نمایندگان ترقی خواه «می‌توانند آمریکا را ترک کنند.» رئیس جمهوری آمریکا پیش‌تر در یک رشته توییت نوشته بود:‌ «خیلی جالب است که ببینید زنان ترقی‌خواه دموکرات عضو کنگره، که خودشان در اصل از کشورهایی می‌آيند که دولتشان فاجعه تمام و کمال است...حالا با صدای بلند و به شکلی شرورانه به مردم آمریکا، یعنی عظیم‌ترین و قوی‌ترین ملت دنیا، می‌گویند دولت ما چطور باید اداره شود.»
چهار نماینده زن دمکرات در کنفرانس خبری خود تاکید کردند که توجه اصلی باید بر سیاست و عملکرد دولت معطوف شود و اظهارات و سخنان دونالد ترامپ در درجه دوم اهمیت قرار دارد زیرا به اعتقاد آنها این سخنان با هدف منحرف کردن افکار عمومی صورت می گیرد.
این زنان نماینده که همگی برای نخستین بار سال گذشته میلادی پا به کنگره گذاشتند خواهان رویکردی قاطعانه‌تر از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان و نیز پیگیری جدی روند استیضاح دونالد ترامپ هستند.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما