plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۲۹۳۶۴
در اجتماع عظیم مردمی سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی

رئیسی: شهادت شهید سلیمانی برای ما غم و امید را توأمان به همراه داشت

مستکبران رو به افول و نابودی هستند
رئیس جمهور با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی برای ما غم و امید را توأمان به همراه داشت تصریح کرد: از سویی ما بسیار مصیبت‌زده و محزونیم چون یک سردار سرافراز و یک دلداده انقلاب و میهن عزیز اسلامی‌مان را از دست داده‌ایم، اما از سوی دیگر بسیار مفتخر و سربلندیم که شخصیتی نه فقط در قامت ملت ایران بلکه در قامت جهان اسلام که برای آزادی ملتها اندیشه وعمل داشت، در این مسیر به جایگاه رفیع شهادت رسید.
رئیسی: شهادت شهید سلیمانی برای ما غم و امید را توأمان به همراه داشت
به گزارش ایصال نیوز، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در اجتماع عظیم مردمی به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلای بزرگ تهران با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و در رأس آنان شهید سلیمانی به عنوان قهرمانان مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی گفت: گرامیداشت یاد شهید سلیمانی تجلیل از همه خوبی‌ها، دلدادگی‌ها و اخلاص و اعلام نفرت و بیزاری از ظلم، استکبار و نظام سلطه است.

رئیس جمهور افزود: این مراسم و حضور عظیم مردم، یک گرامیداشت و حضور عادی نیست، بلکه پیامی به همه آزادمردان و آزادزنان عالم است که باید با ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و ظلم و ستم راه را بر ستمگران و مستکبران سد کرد.

آقای رئیسی اظهار داشت: گرامیداشت شهدای مقاومت و به ویژه شهید عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، پیامی است به همه ظالمان، ستم‌پیشگان و مستکبران عالم که بدانند رو به افول و نابودی هستند و آنچه در این میدان باقی و ماندنی است، انسان‌های تحول‌خواه، خداخواه، حق‌خواه و عدالت‌خواه هستند.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی برای ما غم و امید را توأمان به همراه داشت تصریح کرد: از سویی ما بسیار مصیبت‌زده و محزونیم چون یک سردار سرافراز و یک دلداده انقلاب و میهن عزیز اسلامی‌مان را از دست داده‌ایم، اما از سوی دیگر بسیار مفتخر و سربلندیم که شخصیتی نه فقط در قامت ملت ایران بلکه در قامت جهان اسلام که برای آزادی ملتها اندیشه وعمل داشت، در این مسیر به جایگاه رفیع شهادت رسید.

حجة الاسلام رئیسی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های برجسته و ماندگار شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: همه انسانها برابر آنچه که در آیات نورانی قرآن و روایات معصومین به آن مکلف‌اند، باید همواره خود را در حال تحول ببینند و اولین ویژگی شهید سلیمانی تحول فردی و شخصی بود. این شهید والامقام در گام اول خودسازی کرد تا بتواند در جامعه اثرگذار باشد، چرا که امکان ندارد فردی در جامعه تاثیرگذار باشد اما راه خودسازی و تقوای الهی را نپیموده باشد.

رئیس جمهور با اشاره به مسئله بسیار مهم خودسازی و تقوای الهی در سیره امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عشق به خدا و اهل بیت(ع) بود که شهید سلیمانی را یک انسان خودساخته‌ پرورش داد.

خبر تکمیل می‌شود ... .
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما